اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

صنعت گردشگری ساری ثروتمند نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری از فقر صنعت گردشگری در ساری گلایه کرد.

صنعت گردشگری ساری ثروتمند نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جواد واحدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل سفر اظهار داشت: موتور محرکه توسعه شهرستان ساری در گردشگری و میراث فرهنگی باید قوی‌تر و پررنگ‌تر ظاهر شود و مردم از طبیعت و گردشگری ساری اطلاع ندارند.

وی با بیان اینکه مرکز استان ظرفیت خوبی در زمینه گردشگری دارد، تصریح کرد: در امور گردشگری اقدامات شایسته و زیبنده مرکز استان صورت نگرفته است.

واحدی افزود: ما آمادگی برپایی نمایشگاه صنایع دستی را در ایام نوروز داریم و باید در مرکز استان نمایشگاه دائمی صنایع دستی دائر شود.

فرماندار ساری موقعیت ساری را یک منطقه استراتژیک دانست و خاطرنشان کرد: عبور و مرور چند استان از طریق مرکز استان صورت می‌گیرد و قطعا ما در این قسمت با خلاء روبرو هستیم.

وی تاکید کرد: سند گردشگری در شهرستان ساری با قابلیتی که بخش دودانگه، چهاردانگه و دریا وجود دارد شناسنامه یا آمایش سرزمینی برای این شهرستان تهیه نشده است.

واحدی بیان داشت: نیاز است میراث فرهنگی برنامه‌ای برای گردشگری مرکز استان به ما ارائه دهد و باید یک نماد برای ورودی مرکز استان معرفی شود.

فرماندار شهرستان ساری به بازدید خود از شهر اشاره کرد و گفت: با بازدیدی که به همراه شهردار در سطح شهر داشتیم بهسازی و رنگ آمیزی و اقدامات خوبی برای زیباسازی شهر صورت گرفته است.

وی صنعت گردشگری را ظرفیت بزرگ برای اشتغال دانست و یادآور شد: به عنوان اشتغال مولد، صنعت توریسم هزینه بالایی برای ما ندارد و اگر بتوانیم مسافر را یک تا سه روز در یک مکان نگه داریم قطعا از نظر اقتصادی بهره می‌بریم.

واحدی با عنوان اینکه در مرکز استان فقر صنعت گردشگری را داریم، اذعان داشت: باید دودانگه و چهاردانگه را به کمک دستگاه‌ها طوری مدیریت کنیم که جمعیت مرکز استان را به این سمت بکشانیم.

انتهای پیام/86016/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول