اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان در بیانیه‌ای اعلام کرد

حماسه فاطمی شکوهمندترین حماسه الهی است

بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان در بیانیه‌ای اعلام کرد: حماسه فاطمی شکوهمندترین حماسه الهی است که در آن بانویی بصیر، شجاع، زمان‌شناس و فتنه‌ستیز، حماسه‌ای ماندگار و الگویی جاویدان را در تاریخ پدید آورده است.

حماسه فاطمی شکوهمندترین حماسه الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در این بیانیه آمده است: تا دنیا، دنیاست خورشید درخشان زهرای اطهر خواهد درخشید. بیستم جمادی‌الثانی روز طلوع نوری است که با عنایت و لطف بی‌کران جهان‌آفرین بی‌همتا، سوره کوثر بر زمین نازل شد و جلوه عالم خلقت در سیمای انسیه حورا، صدیقه کبری، ام‌ابیها تجلی یافت.

 بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه فاطمه آمد و فرهنگ ناب و روح‌بخش فاطمی را با محوریت معبود و حمایت از رسالت نبوی و دفاع از ولایت علوی به ارمغان آورد، می‌افزاید: گرامیداشت این روز فرخنده در سالی که از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است، از شرایطی ویژه برخوردار بوده و تجلی دیگری از بهره‌گیری از قرآن و عترت، در تعالی جامعه اسلامی و خلق حماسه‌های ماندگار است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه در این مسیر پر فراز و نشیب «حماسه فاطمی» الگویی جامع برای تحقق اهداف و آرمان‌های حضرت امام و شهیدان والامقام و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و گذار از این مرحله حساس و سرنوشت‌ساز است، تصریح شده است: حماسه فاطمی شکوهمندترین حماسه الهی است که در آن بانویی بصیر، شجاع، زمان‌شناس و فتنه‌ستیز، حماسه‌ای ماندگار و الگویی جاویدان را در تاریخ پدید آورد.

بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان با بیان اینکه نخستین پاسدار غیور غدیر، برای حفظ دستاوردهای دین مبین اسلام و رسالت نبوی، بلکه حفظ میراث همه ادیان ابراهیمی و همه انبیاء و پیامبران الهی، یک تنه به افشای خط انحراف و انحطاط پرداخت و در راه حفظ مکتب امامت و سلسله ولایت نیز جان خود را تقدیم جانان کرد، ادامه می‌دهد: ام‌ابیهای رسول با مجاهدات بی‌نظیر خود، مادر تمام حماسه‌های تاریخ تشیع شد و از کوثر حماسۀ فاطمی در طول تاریخ، حماسه‌هایی همچون حماسۀ حسنی، حماسۀ حسینی، حماسۀ زینبی تا حماسۀ خمینی، حماسۀ دفاع مقدس، حماسۀ زنان مسلمان، حماسۀ حزب‌الله لبنان و... جوشید.

در این آمده است: به یاری خدای بزرگ، خلق جلوۀ بی‌نظیر دیگری از این نوع حماسه با مشارکت آحاد مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری سال‌جاری، رقم خواهد خورد و زنان فاطمی ایران اسلامی، همدوش مردان مسلمان خطه غیرت و محبت، بار دیگر بیش از گذشته بصیرت و آگاهی خود را به منصه ظهور خواهند گذاشت.

در ادامه بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان آمده است: چه زیباست ظهور زنان آزاده در آوردگاه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پیشگامی آنان در خلق حماسه‌ها، زنان حماسه‌آفرین ایران اسلامی به خود می‌بالند که در طول تاریخ، به ویژه دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، همواره فاطمی کلام و زینبی مرام بوده‌اند و مقام منیع ولایت نیز همواره از مجاهدات بی‌نظیر این طلایه‌داران حماسه و ایثار به نیکی یاد می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: به عنوان نمونه، آن راهبر همیشه بیدار و بصیر، در فرازی از پیام خود به کنگره 7 هزار شهید زن کشور در 15 اسفند سال گذشته، ظرفیت عظیم زنان ایران اسلامی را در انجام مسئولیت‌های الهی‌شان و حتی الگو شدن برای زنان سراسر جهان چنین بیان می‌فرمایند: «در انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس، زنانی ظهور کردند که می‌توانند تعریف زن و حضور او در ساحت رشد و تهذیب خویش و در ساحت حفظ خانه سالم و خانواده متعادل و در ساحت ولایت اجتماعی و جهاد و امر به معروف و نهی از منکر و جهاد اجتماعی را جهانی کنند و بن‌بست‌های بزرگ را در هم بشکنند».

در ادامه بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان تاکید شده است: بنابراین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان به عنوان بزرگ‌ترین تشکل بانوان مسلمان ایران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اعلام بیعت مجدد با ولی‌فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای آمادگی همه‌جانبه خود را برای مقابله قاطع با هر گونه تهدیدات و فتنه‌های فراروی انقلاب و میهن اسلامی اعلام می‌دارد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: از محضر کبریایی حضرت دوست مسئلت داریم تا به ما و به همه شیفتگان ولایت‌، توفیق پیروی از امیر عاشوراییان زمان عنایت فرماید.

انتهای پیام/2308/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول