اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان:

برنامه‏های اوقات فراغت جوانان برای طول سال تدوین شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان گفت: برنامه‏های اوقات فراغت جوانان برای طول سال برنامه‏ریزی شود.

برنامه‏های اوقات فراغت جوانان برای طول سال تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد شیرود‏میرزایی بعدازظهر امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان، اظهار کرد: دستگاه‏های اجرایی شهرستان زنجان برنامه‏های فراغتی خود را برای طول سال در نظر بگیرند.

 وی به اوقات فراغت جوانان در شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: اوقات فراغت جوانان باید با برنامه‏ریزی مناسب در طول سال تدوین و اجرایی شود.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان توجه به اوقات فراغت جوانان را مهم دانست و تاکید کرد: توجه به نیازهای فرهنگی و تفریحی جوانان در دستور کار است.

وی پوشش حداکثری نیازهای فرهنگی و هنری جوانان را از برنامه‏های اولویت‏دار دانست و خاطرنشان کرد: باید نسبت به توسعه برنامه‏های تلاش بیشتری صورت گیرد.

شیرود‏میرزایی ورزش جوانان و نوجوانان را یادآور شد و ادامه داد: ورزش جوانان و نوجوانان برای برطرف کردن نیازهای ورزشی آن‏ها مورد توجه است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان اقدامات انجام شده برای ورزش جوانان را مناسب عنوان کرد و افزود: باید نسبت به ورزش جوانان و نوجوانان برنامه‏ریزی مناسبی صورت گیرد.

 وی خواستار برنامه‏ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان شد و ادامه داد: اوقات فراغت جوانان باید توسط همه دستگاه‏های اجرایی شهرستان زنجان دیده شود.

شیرود‏میرزایی فعالیت کمیته‏های موجود در ستاد ساماندهی امور جوانان را برای ارائه برنامه‏های بهتر خواستار شد و گفت: کمیته‏های ساماندهی ستاد امور جوانان در شهرستان زنجان برنامه‏های کاربردی ارائه دهند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان فعال شدن پایگاه‏های فرهنگی و هنری برای پر کردن اوقات فراغت را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: پایگاه‏های فرهنگی و هنری باید نسبت به گذشته فعال‏‏تر عمل کنند.

 انتهای پیام/730024/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول