اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محل مصوبات رهبری انجام شد

صرف 12 میلیارد ریال برای مسکن مددجویان امداد خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: از محل اعتبارات رهبری 12 میلیارد و 600 میلیون ریال صرف مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان شد.

صرف 12 میلیارد ریال برای مسکن مددجویان امداد خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خرسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه دو مصوبه در بخش مسکن مددجویان این نهاد در قالب سفر رهبری تصویب شد گفت: کمک به احداث و یا خرید 600 واحد مسکونی شهری و همچنین احداث و تعمیر دو هزار و100 باب واحد مسکونی در قالب احداث سرویس بهداشتی و حمام با سرانه 10 میلیون ریال از جمله مصوبات بود.

وی افزود: اعتبارت مصوبه احداث یا خرید واحدهای مسکونی شهری مربوط به سال 92 و93 است و به زودی بعد از ابلاغ اعتبار امسال، فاز نخست این پروژه‌ها آغاز می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی همچنین در خصوص مصوبه  دوم احداث  و تعمیر دو هزار و100 باب واحد مسکونی نیز گفت: اعتبارت فاز اول این پروژه در سال گذشته اختصاص یافته است و در حال حاضر بیش از یک هزار و61 خانواده نیازمند استان از مزایای این مصوبه بهره‌مند شده‌اند.

حسین پور ادامه داد: باقیمانده اعتبارت این پروژه مربوط به امسال است که بعد از ابلاغ پروژه فاز دوم آن شروع خواهد شد.

وی افزود: طبق این مصوبه تاکنون 465 مورد تعمیرات مسکن تحقق یافته است و در عین حال 495 مورد سرویس بهداشتی و حمام ایجاد و در دیگر زمینه‌ها نیز 103 مورد خدمات مسکن به افراد نیازمند استان ارائه شده است.

وی همچنین در بخشی دیگر به بهره‌مندی 706 خانوار نیازمند استان از نعمت لوله‌کشی گاز اشاره کرد و گفت: در این راستا افزون بر 2 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات رهبر انقلاب اسلامی هزینه شده است.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول