اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین خبر داد

آمادگی پذیرش دانشجویان خبرنگاری در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قزوین به صورت پودمانی از ترم جدید در رشته خبرنگاری دانشجو می‌پذیرد.

آمادگی پذیرش دانشجویان خبرنگاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، محمدحسین شفیعی‌ها صبح امروز در جشن تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر در استان قزوین برای اهالی فرهنگ و هنر رشته‌های جدیدی را پیش‌بینی کرده که در نظر گرفتن رشته خبرنگاری از ترم جدید یکی از این رشته‌ها است.

وی به ضرورت آموزش برای خبرنگاران اشاره کرد و افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی قزوین بستر مناسبی برای حضور خبرنگاران است و آن دسته از اصحاب رسانه که زمینه و علاقه‌مندی لازم را برای شرکت در این عرصه دارند، می‌توانند در این رشته پودمانی شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با تأکید بر لزوم توسعه رسانه‌های مجازی و مکتوب در استان تصریح کرد: مقایسه میزان فعالیت دیروز و امروز خبرنگاران از جهش خبرنگاران استان در بخش ارائه اخبار حکایت دارد و دلیلی بر همدلی و همراهی اهالی مطبوعات است

شفیعی‌ها با بیان اینکه علم‌آموزی هیچ‌گاه پایان ندارد و خبرنگاران در همین راستا باید آموزش ببینند، تصریح کرد: تلاش برای ارتقای وضعیت خبرنگاران و رسیدگی به خواسته‌های آنان در طول ایام سال باید به وسیله مسئولان پیگیری شده و سازوکارهای مناسب‌تری برای این منظور در استان ایجاد شود.

انتهای پیام/77005/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول