اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبر داد

متلاشی کردن اعضای باند توزیع حشیش در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از متلاشی کردن اعضای باند توزیع حشیش در زنجان خبر داد.

متلاشی کردن اعضای باند توزیع حشیش در زنجان

مختار شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر در راستای مقابله با سوداگران مرگ طرح‌های مختلفی را در طول سال اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به متلاشی شدن اعضای باند پنج نفره تهیه و توزیع ماده مخدر حشیش در زنجان تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان پس از اطلاع از توزیع ماده مخدر حشیش توسط یک شبکه توزیع به صورت گسترده بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه ماموران پس از یافتن برخی از سرنخ‌های موجود در راستای انجام یک کار اطلاعاتی موفق شدند، اعضای این شبکه را شناسایی و تحت نظر قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این شبکه به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پراید ماده مخدر حشیش را در اوزان بالا از استان البرز تهیه و پس از انتقال به زنجان از طریق اعضای باند توزیع می‌کند.

شیرمحمدی با اعلام اینکه هر پنج عضو این باند دستگیر شدند، اضافه کرد: در بازرسی از منزل و کارخانه متهمان 15 کیلو ماده مخدر حشیش و گراس کشف شد.

وی با تاکید بر مبارزه جدی و مستمر با قاچاقچیان عنوان کرد: در این زمینه دو دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

انتهای پیام/73005/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول