اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره برق آبپخش خبر داد

افزایش ولتاژ برق در روستای میاندشت

معاون اداره برق آبپخش از افزایش ولتاژ برق در روستای میاندشت به ‌منظور رفع مشکل افت فشار برق در این روستا خبر داد.

افزایش ولتاژ برق در روستای میاندشت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین رضایی شامگاه شنبه در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هدف نهایی تمامی دستگاه‌های اجرایی است و در این زمینه از تمام توان، پتانسیل و امکانات خود استفاده می‌کنند.

وی افزود: در زمینه برق طی سال‌های اخیر شاهد ارائه خدمات فراوانی به اهالی منطقه بوده‌ایم و هرساله بخشی از نیازهای ایشان برطرف شده است.

معاون اداره برق آبپخش خاطرنشان کرد: اداره برق آبپخش یکی از وسیع‌ترین حوزه‌های روستایی را در اختیار دارد و همواره تلاش خود را برای مطلوبیت ارائه خدمات در مناطق روستایی به کار گرفته‌ایم.

رضایی در ارتباط با مشکل افت ولتاژ برق روستای میاندشت، بیان داشت: آمادگی داریم در هر ساعت از شبانه‌روز مردم این روستا و شورای اسلامی میاندشت اعلام کنند، ولتاژ برق این روستا را اندازه‌گیری و در صورت کاهش و افت ولتاژ برق در این روستا نسبت به افزایش ولتاژ برق اقدام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: هیچ محدودیتی در ارائه خدمات برق به چاه‌های روستایی نداریم و مشروط به ارائه مدارک از جانب اداره منابع طبیعی شهرستان به ارائه خدمات برق به چاه‌های روستایی اقدام خواهیم کرد.

این مسئول اذعان داشت: اداره برق مسئولیت توزیع برق را به عهده دارد و در آبپخش شاهد ارائه خدمات مطلوب و کارآمد در حوزه توزیع برق بوده‌ایم.

معاون اداره برق آبپخش توسعه شبکه برق در شهر آبپخش را از مهم‌ترین اقدامات اداره برق آبپخش دانست و عنوان کرد: در بحث توسعه شبکه برق شهر آبپخش در نیمه نخست سال شاهد احداث و توسعه شبکه برق به‌طول دو کیلومتر در مناطق مختلف شهری بوده‌ایم.

رضایی گفت: برخی شهروندان در قالب طرح توسعه نیمه نخست سال قرار نداشتند و طرح توسعه شبکه برق برای مناطق هدف ایشان در طرح توسعه نیمه دوم سال تعریف شده که هم‌اکنون کروکی آن را طراحی کرده‌ایم.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول