اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول میراث فرهنگی و گردشگری فریدونکنار:

دانش‌آموزان فریدونکناری راهنمایان گردشگری می‌شوند

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونکنار گفت: دانش‌آموزان فریدونکناری راهنمایان گردشگری می‌شوند.

دانش‌آموزان فریدونکناری راهنمایان گردشگری می‌شوند

 غلامرضا چشمه نور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در سال 1964 از طرف سازمان ملل و براساس پیشنهاد کنفرانس بین‌المللی ترانسپورت و جهانگردی آن سازمان در رُم تعریف جهانگردی به تصویب رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است، ادامه داد: براساس گزارش سازمان جهانی جهانگردی، ایران رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی را در اختیار دارد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونکنار با اشاره به رتبه‌پنجم ایران در جاذبه‌های طبیعی جهان، بیان داشت: یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان از لحاظ امنیت برای گردشگران خارجی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران با ویژگی‌های طبیعی، اقلیمی خاص و همچنین آثار تاریخی و هنری برای علاقه‌مندان به گردشگری مقصد بسیار مستعدی است و همچنین در سطح بین‌‌المللی هم به دلایل ویژگی‌های جغرافیائی و قرار گرفتن در راه شرق آسیا و اروپا و جاده ابریشم مورد توجه است.

چشمه نور با تأکید بر لزوم آموزش این مبانی و گسترش فرهنگ راهنمایی گردشگری، اذعان داشت: برای آشناسازی دانش‌آموزان با جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری می‌توان از آنها به عنوان راهنمایان گردشگری در نقاط مختلف کشور استفاده کرد.

انتهای پیام/86022/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول