اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

صبای قم به پرداخت طلب مهاجم سابق خود محکوم شد

باشگاه صبای قم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به پرداخت طلب مهاجم مطرح فصل گذشته خود محکوم شد.

صبای قم به پرداخت طلب مهاجم سابق خود محکوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نزدیک به 10 بازیکن مطرح و کلیدی تیم فوتبال صبای قم که در پایان لیگ دوازدهم و پیش از آغاز لیگ سیزدهم از این تیم قمی جدا شدند، بهمن طهماسبی یکی از آن‌ها بود که سابقه بازی در تیم‌های مطرح فوتبال کشورمان را دارد.

بهمن طهماسبی یکی از بازیکنانی است که قراردادش با تیم فوتبال صبای قم بعد از لیگ دوازدهم به پایان رسید و کادر فنی صبای قم نیز تمایلی برای تمدید قرارداد با وی نشان نداد و نام این بازیکن مطرح و با سابقه در بین بازیکنان جدا شده صبا قرار گرفت.

طهماسبی که در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در بسیاری از هفته‌ها به دلیل مصدومیت، بازی‌های صبای قم مقابل رقبای لیگ برتری را از دست داد بیشتر در سایه دیگر مهاجمان صبای قم نتوانست در ترکیب اصلی صبای قم قرار بگیرد.

مهاجم سابق تیم‌های فوتبال ایرسوتر نوشهر، آلومینیوم هرمزگان، استقلال تهران و پرسپولیس تهران فصل گذشته را در صبا به خوبی به پایان نرساند.

در فصل دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این مهاجم که به عنوان آقای گل لیگ دسته اول جام آزادگان در فصل 91 ـ 90 از تیم آلومینیوم هرمزگان به صبا آمده بود از هفته هشتم به بعد چندان فروغ خوبی نداشت و حتی یک گل هم برای صبای قم به ثمر نرساند.

طهماسبی در آغاز دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم آلومینیوم هرمزگان به صبای قم پیوست و در کنار محسن خلیلی که از تیم مس کرمان به صبا آمده بود، امیدهای صبا برای گلزنی در لیگ برتر به شمار می‌رفتند اما هیچ کدام از آن‌ها توفیقی در صبا به دست نیاوردند.

به همین خاطر این بازیکن در پایان لیگ دوازدهم و پیش از شروع لیگ سیزدهم از صبای قم جدا شد و اکنون نیز در تیم دسته اولی پدیده شاندیز بازی می‌کند ولی به دلیل این‌که طلب خود را از باشگاه صبا دریافت نکرده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد و این کمیته باشگاه صبا را مقصر دانست و صبایی‌ها را به پرداخت مطالبات مهاجم سابق خود محکوم کرد و بر همین اساس صبا باید به طهماسبی 152 میلیون تومان پرداخت کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده دعوی مطالبه وجه بهمن طهماسبی از باشگاه صبای قم و دعوت از طرفین پرونده، باشگاه صبای قم را به پرداخت مبلغ 152 میلیون تومان خالص به انضمام 710 هزار تومان هزینه رسیدگی و حق الوکاله وکیل، طبق تعرفه مربوطه محکوم کرد در حالی که این رای در مهلت یک هفته پس از رویت قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول