اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام برنامه بازی‌های صبا در نیم فصل دوم

مصاف صبا و استقلال 29 آذر در قم برگزار می‌شود

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 29 آذرماه در قم برگزار می‌شود.

مصاف صبا و استقلال 29 آذر در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم رده دوازدهمی صبای قم از هشتم آذرماه بازی‌های خود در دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با جدال خارج از خانه با ملوان در انزلی آغاز می‌کند اما در یکی از مهمترین بازی‌های خانگی این فصل باید روز بیست و نهم آذرماه در قم با شاگردان امیر قلعه‌نویی مسابقه بدهد.

برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال به شکلی است که نماینده فوتبال قم باید طبق این برنامه در چهار بازی پشت سر هم خود از شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه با نفت و استقلال تهران و در میهمانی ملوان و فولاد وارد میدان شود.

البته بازی‌های هفته پانزدهم و پایانی دور رفت از سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هفدهم آبان‌ماه به پایان رسید ولی هنوز یک بازی از نیم فصل نخست بین استقلال تهران و ملوان بندر انزلی باقی مانده که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

این در شرایطی است که طبق پیش‌بینی سازمان لیگ برتر از روز شنبه هجدهم آبان‌ماه نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر آغاز شده است و تیم‌های لیگ برتر فرصت دارند تا جمعه پنجشنبه چهاردهم آذرماه در بازار نقل و انتقالات نیم فصل، بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیرند.

البته از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه دیدارهای هفته‌های شانزدهم تا نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اعلام شد و بر اساس این برنامه تیم فوتبال صبای قم باید در هفته‌های اول و سوم دور برگشت در خانه حریفان و در هفته‌های دوم و چهارم دور برگشت در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل حریفان لیگ برتری صف‌آرایی کند.

کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در حالی برنامه هفته شانزدهم تا نوزدهم لیگ برتر و دیدارهای معوقه استقلال را اعلام کرد که تیم فوتبال صبای قم باید در نخستین هفته دور برگشت که با عنوان تعظیم سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) و گرامیداشت روز نیروی دریایی برگزار می‌شود روز جمعه هشتم آذرماه از ساعت 15 در ورزشگاه تختی انزلی برابر تیم ملوان بندر انزلی قرار بگیرد.

در هفدهمین هفته جام خلیج فارس که سازمان لیگ برتر عنوان آن را گرامیداشت هفته دانشجو نامیده است، تیم فوتبال صبای قم روز جمعه پانزدهم آذرماه در دیداری خانگی در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم باید از ساعت 15 برابر تیم نفت تهران و شاگردان یحیی گل‌محمدی حاضر شود.

دیدارهای هفته هجدهم از لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور نیز با عنوان گرامیداشت ولادت امام موسی کاظم (ع) به انجام می‌رسد و تیم فوتبال صبای قم از ساعت 15 روز جمعه بیست و دوم آذرماه در ورزشگاه تختی اهواز مقابل تیم فولاد خوزستان به میدان می‌رود.

هفته نوزدهم فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با عنوان گرامیداشت سالروز هفته وحدت حوزه و دانشگاه و گرامیداشت شهادت آیت‌الله دکتر مفتح به انجام می‌رسد و طی آن تیم صبای قم در حساس‌ترین بازی این هفته از ساعت 15 روز جمعه بیست و نهم آذر‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم باید در مقابل تیم فوتبال استقلال تهران صف‌آرایی کند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول