اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

«دیلما روسف» همچنان پیروز نظرسنجی‌های برزیل است

بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده از سوی حزب کارگران برزیل «دیلما روسف» نماینده این حزب با کسب 47 درصد رأی مثبت همچنان در صدر نظرسنجی‌ها بوده و دارای محبوبیت بیشتری نسبت به رقیب خود می‌باشد.

«دیلما روسف» همچنان پیروز نظرسنجی‌های برزیل است

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، «دیلما روسف» رئیس جمهور فعلی و کاندیدای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برزیل طی نظرسنجی اخیر حزب کارگران با کسب 47 درصد رأی مثبت همچنان دارای محبوبیت بیشتری نسبت به «آئسیو نوس» رقیب خود از حزب سوسیال-دموکراتیک با برخورداری از 44 درصد نظر مثبت در سطح کشور می‌باشد.

نتایج این نظرسنجی‌ها حاکی از تمایل بیشتر مردم برای ماندگاری حزب کارگران در قدرت نسبت به حزب سوسیال-دموکراتیک برزیل می‌باشد.

این نظرسنجی توسط اعضای حزب کارگران با هدف مشاهده میزان موفقیت «روسف» بعد از انتشار خبر بدون مدرک وجود فساد در دستگاه دولت وی از طریق تلفن به انجام رسید.

اکنون حدود 2 هفته است که از دور نخست انتخابات ریاست جمهوری این کشور می‌گذرد؛ زمانی که «روسف» طی آن شرایط برگزیده شدن «نوس» را با در خطر بودن ادامه طرح‌های اجتماعی دولتش به چالش کشیده است.

«روسف» همچنین برگزیده شدن «نوس» و تحقق وعده‌هایش را امری امکان‌ناپذیر می‌داند چرا که به اعتقاد وی، «نوس» همان سناتوری است که در سال 2011 به پیشنهاد افزایش حداقلی حقوق کارگران رأی مخالف داد.

«روسف» در طول سخنرانی‌هایش این هشدار را به همگان داده بود که با انتخاب «نوس»، «آرمینیو فراگا» به عنوان وزیر دارایی دولت وی مسئله افزایش حداقلی حقوق‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد زیرا به اعتقاد آن‌ها حقوق کارگران در سال‌های اخیر رشد زیادی داشته است.

«روسف» طی تبلیغات خود نماینده حزب سوسیال-دموکراتیک را نیز مورد این اتهام قرار داده است که وی از منابع عمومی و دولتی در جهت منافع شخصی خود استفاده می‌کند و کسری بودجه در حوزه سلامت مناطق تحت فرمانداری «نوس» و «آنتونیو آناستاسیا» از همین موضوع سرچشمه می‌گیرد.

به گزارش فارس، «دیلما روسف» در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری برزیل با کسب 41.59 درصد از آراء به عنوان نفر اول این انتخابات شناخته شده که به دلیل به حد نصاب نرسیدن میزان آراء به همراه «آئسیو نوس» رقیب خود از حزب سوسیال-دموکراتیک به دور دوم انتخابات راه پیدا کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول