اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

وبلاگ‌نویسان از کاندیدای محبوب خود می‌گویند-2

فقر و بیکاری رقیب محسن رضایی

رضایی به درستی رقیب خود را فقر و بیکاری اعلام کرده است، 2 بلایی که با حضور وی در قامت ریاست جمهوری رخت از این سرزمین خواهند بست.

فقر و بیکاری رقیب محسن رضایی

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس وبلاگ همدلی ملی نوشت:

وقتی انتظار به سر رسید و اسامی کاندیداهای دارای صلاحیت اعلام شد، برخی به هیاهو برخاستند و انتظار دارند تا از مجاری دیگر نظر شورای نگهبان را کان لم یکن کنند؛ تا اینجای کار اگر که با آرامش و در بستر قانونی باشد اشکالی نخواهد داشت اما ای کاش این اعتراض‌ها منجر به قانون شکنی و به هم زدن جو جامعه نشود.

اگر هر کاندیدایی به هر دلیلی خود را شایسته‌ احراز صلاحیت می‌دانست و نتوانست از راه‌های قانونی صلاحیت خود را تأیید کند،‌ ای کاش همانگونه که به خاطر خدا و مردم احساس تکلیف کرد و به صحنه پا گذاشت (که کار ارزشمندی است)، باز هم به خاطر خدا و مردم از اغتشاش بپرهیزد و اجازه دهند تا مردم در آرامش این روزها را طی کنند.

ای کاش کاندیداهای تأیید صلاحیت نشده از خودشان بپرسند آیا واقعاً کاری که از عهده‌ من بر می‌آمد از دیگران بر نمی‌آید و آیا من نمی‌توانم انرژی و پتانسیلم را در جهت حمایت از رییس جمهور منتخب به کار گیرم؟ به هر حال هدف رضایت خدا و خدمت به مردم است راه بسته نیست.

حالا باید به انتظار انتخاب مردم و برنامه‌های کاندیداها نشست؛ ما ضمن آنکه همچنان به قوت حمایت خود را از دکتر محسن رضایی اعلام می‌داریم،‌معتقدیم که در زمان کنونی توانایی، درایت،‌ دانش،‌آرامش و سعه صدر ایشان شربتی گواراست که می‌تواند کام تشنه‌ سرزمین مادری را سیراب کند و زندگی مردمان را سامان بخشد.

دکتر رضایی به درستی رقیب خود را فقر و بیکاری اعلام کرده است، دو بلایی که اطمینان داریم با حضور ایشان در قامت ریاست جمهوری رخت از این سرزمین خواهند بست.

البته بازار تخریب نیز داغ است؛ برخی علیه یکدیگر دست به افشاگری و رو کردن سندهایی زده‌اند که درستی آنها جای بررسی دارد،‌ اما به هر حال این دسته کسانی هستند که برای رسیدن به قدرت خیلی در قید و بند اخلاق نیستند.

جالب است که در این میانه کسی از مدرک علیه دکتر رضایی صحبت نمی‌کند! این امر خود نشان دهنده‌ آن است که دامن دکتر رضایی پاک‌تر از آن است که حتی بتوان تهمتی به ایشان نسبت داد.

تنها برخی شیطنت‌ها و شایعات مبنی بر انصراف ایشان به نفع این یا آن کاندیدا منتشر می‌شود که نادرستی آنها بسیار واضح است؛ دکتر محسن رضایی بارها تأکید کرده است که این‌بار نوبت دیگران است که به نفع ایشان کنار بروند، وی در این دوره تا آخر همراه مردم خواهد بود؛ البته با نگاهی به انتخابات دور قبل نیز معلوم می‌شود که دکتر رضایی اهل معامله نیست.

بیاییم با همدلی ملی در حمایت از دکتر محسن رضایی، امید را در این سرزمین زنده نگه داریم.

* مطالب منتشر شده به معنای حمایت خبرگزاری فارس از کاندیدایی خاص نبوده و صرفا تریبونی است برای انعکاس تمام دیدگاه‌های فکری و سیاسی به جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری.

شما هم از کاندیدای خود حمایت کنید

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول