اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور

خشم سایت صهیونیستی از اقتدار رهبر انقلاب/ میزان اموال مرحوم عسکراولادی/ گم شدن ۹۳۰ ساختمان دولتی/ بورسیه تحصیلی برای نزدیکان وزیر علوم

مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور از پیش روی شما می‌گذرد.

خشم سایت صهیونیستی از اقتدار رهبر انقلاب/ میزان اموال مرحوم عسکراولادی/ گم شدن ۹۳۰ ساختمان دولتی/ بورسیه تحصیلی برای نزدیکان وزیر علوم

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز شنبه 2/9/1392 می‌آید:

 

* «تنهای تنهای تنها» را باهم ببینید

مصطفی شاه‌کرمی طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: با توجه به فضای سیاسی امروز کشورمان که تحت تأثیر اخبار مربوط به مذاکرات هسته‌ای است به نظر می‌رسد تماشای فیلم «تنهای تنهای تنها» دارای جذابیت دوچندانی است.

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

 

* انتظار واقعی از گزارش 100 روزه

مهدی فضائلی طی یادداشتی در روزنامه جام‌جم نوشت: دوران تبلیغات انتخاباتی دوران خاصی است که نامزدها در شور و حال انتخابات و رقابت با نامزدهای دیگر هر کدام تلاش می‌کنند برگ برنده‌ای رو کنند و در جلب افکار عمومی از رقبا پیشی بگیرند.

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

 

* پژویان:دولت در گزارش 100 روزه نقشه راه ارائه کند

جمشید پژویان یکی از کارشناسان اقتصادی در گفتگو با این روزنامه می‌گوید: بهترین انتظار از دولت روحانی و اقتصاددانان همراه وی این است که در این 100 روز نقشه راه خود را بیان کنند.

ادامه گفتگو را اینجا بخوانید

 

 * خشم سایت صهیونیستی از اقتدار رهبر انقلاب

روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: بیانات عزتمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در جمع 50 هزار بسیجی موجب خشم و ناخرسندی شبکه بالاترین شد.

اخبار ویژه کیهان را اینجا بخوانید.

 

* توزیع بازی رایانه‌ای ترور روحانی در پایتخت

روزنامه جمهوری اسلامی در بخش جهت اطلاع‌ خود نوشت: اخیراً در برخی مراکز کامپیوتری تهران بازی رایانه‌ای توزیع شده که به بازی ترور روحانی معروف شده است.

جهت اطلاع‌ روزنامه جمهوری را اینجا بخوانید.

 

* مصاحبه منتشرنشده از مرحوم عسکراولادی

مرحوم عسکراولادی در گفتگویی که ماهنامه پاسدار اسلام آن را منتشر کرده است، گفته بود: بنده همان طور که در دوران نهضت و پس از انقلاب گوش به فرمان رهنمودهای حضرت ‏امام بودم، اکنون هم اطاعت از امر ولی‌فقیه را بر خود لازم و واجب و ایشان را یگانه محور ‏وحدت مسلمین می‌دانم.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

* اموال مرحوم عسکراولادی چقدر است/توصیه خاتمی به عناصر افراطی

سایت مشرق نیوز در بخش گوشه و کنار سیاست خود نوشت: تعدادی از عناصر افراطی از خاتمی خواسته‌اند در مراسم 16 آذر سخنرانی کند.

گوشه و کنار سیاست مشرق را اینجا بخوانید.

 

* تحرکات مجله آمریکایی «فشن» در ایران+عکس

همچنین این سایت در گزارشی نوشت: وقتی تناقضات فرهنگی در مسئله حجاب بالا می‌گیرد، وقتی سن ازدواج بالا می‌رود و هنگامی که توانایی برای تشکیل خانواده کاهش می‌یابد نباید منتظر چیزی بود جز ماهی‌گیرانی که آماده‌اند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

 

* بازگشت استاد حامی رژیم صهیونیستی به دانشگاه/حضور فعالین فتنه در روزنامه‌های دولتی

سایت ندای انقلاب در بخش درگوشی‌های دنیای سیاست خود نوشت: الف.س از اساتید دانشگاه آزاد که سابقه حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین تروریست نامیدن گروه‌های مقاومت نظیر حماس و حزب‌الله را در کلاس‌های درس دارد پس از اخراج شدن در اقدامی تامل برانگیز مجددا به این دانشگاه بازگشت.

درگوشی‌های ندای انقلاب را اینجا بخوانید.

 

* 930 ساختمان دولتی در تهران گم شد+سند

سایت صبحانه‌آنلاین در خبری نوشت: طبق اظهارات دستگاه‌های دولتی تنها اطلاعات مربوط به 199 ملک در تهران ارائه شده است در حالی که بازدیدها از وجود حدود 1130 ساختمان دولتی در پایتخت خبر می‌دهد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 

* توصیه‌های رهبری به بچه‌های انقلاب در ژنو

سایت دیدبان طی مطلبی نوشت: بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج با توجه به حساسیت زمانی که در حال حاضر وجود دارد از جوانب مختلف قابل تحلیل است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

* بورسیه تحصیلی دختر مشاور و خواهر معاون وزیر علوم

سایت دانا در خبری نوشت: علی‌رغم هجمه‌های دولت یازدهم به سهمیه بورس تحصیلی، دختر یکی از مشاوران فعال وزیر علوم و همچنین خواهر یکی از معاونان این وزارتخانه، جزو بورسیه‌شدگان هستند.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 

* تلاش وهابیت برای جذب شیعیان با نفوذ در هیات‌های مذهبی

همچنین این سایت در خبر دیگری نوشت: اخیرا در برخی نقاط کشور، گروه‌های وهابی و سلفی نمایندگان و مبلغانی را در هیئت‌ها و محافل عمومی با هدف اشاعه فرهنگ شیعه‌کشی و شیعه‌ستیزی می‌فرستند.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 

* شاه‌حسینی: مردم از هنرمندان زمانه خودشان جلو‌تر حرکت می‌کنند

انسیه شاه حسینی کارگردان کشورمان در گفتگو با سایت هنر نیوز می‌گوید: فیلم‌هایی که در خلاف جهت ارزش‌ها ساخته می‌شود، نمی‌تواند به جامعه لطمه بزند چون ما مردم آگاهی داریم؛ ما مردمی داریم که از هنرمندان زمانه خودشان جلو‌تر حرکت می‌کنند.

ادامه گفتگو را اینجا بخوانید.

 

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول