اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

فوتبال را با فاجعه ویلموتس زیر سوال بردند/ بمب اتم هم نتوانست آقایان را از فدراسیون تکان دهد

خداداد عزیزی با بیان اینکه حدود ۲۰ سال است که همین آقایان در رأس کار قرار دارند و بمب اتم هم نتوانست آنها را تکان بدهد گفت: تنها جایی که باید در این خصوص پاسخگو باشد، فدراسیون فوتبال است و همان آقایانی که این قرارداد را بستند.

فوتبال را با فاجعه ویلموتس  زیر سوال بردند/ بمب اتم هم نتوانست آقایان را از فدراسیون تکان دهد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه فرهیختگان گفت‌وگویی با خداداد عزیزی درباره پرونده ویلموتس انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

- باید عنوان کنم این پولی که به امثال مربیانی مثل ویلموتس که سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران می‌شوند می‌دهیم، به‌گفته خودشان پول مردم و برای بیت‌المال است. پس اگر قرار است جریمه بدهیم، پول مردم را می‌دهیم و از جیب‌مان هزینه‌ای نمی‌دهیم.

- اگر با یکی مثل کی‌روش قرارداد می‌بندیم که او کارآیی دارد و دوبار تیم‌ملی ایران را به جام جهانی می‌برد و یا هر کار خوب دیگری انجام می‌دهد، این انجام وظیفه است و هرگز نباید آن را پتک کرده و روی سر بقیه بکوبیم که ما قراردادهای خوبی بسته‌ایم، خب این وظیفه است و باعث افتخار هم نیست. از بین این همه گزینه شما‌ها می‌شوید رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون که کار خوب و مفید برای فوتبال ایران انجام دهید.

آقایان با این قرارداد بستن‌شان باعث شدند کلا فوتبال زیر سوال برود

- دیشب متوجه شدم که یکسری آقایان از رشته‌های ورزشی دیگر هم ناراحت هستند که چرا چنین اتفاقی افتاده و مثلا اینطور اظهارنظر می‌کردند که این پول را باید به آنها می‌دادند و یا اگر به من می‌دادند فلان کار را می‌کردم و این صحبت‌ها. برایم جالب بود که آقایان با این قرارداد بستن‌شان باعث شدند کلا فوتبال زیر سوال برود.

اینکه در فوتبال پول زیاد است، نمی‌دانم چرا یک‌سری از آقایان دیگر را ناراحت می‌کند. در هرصورت فوتبال ورزش اول و پربیننده‌ترین ورزش دنیا است و بزرگ‌ترین بیزینس ورزشی به‌شمار می‌رود. نمی‌دانم چرا تا یک اتفاقی می‌افتد همه به فوتبال حمله می‌کنند. می‌خواهم بگویم این اتفاقی که افتاده، یک فاجعه بوده است، اما اگر یک نفر یا یک مجموعه در فدراسیون فوتبال این فاجعه را به‌بار می‌آورد، دلیل نمی‌شود همه فوتبال زیر سوال برود، اگرچه این آقایان همه فوتبال را زیر سوال بردند.

- به‌نظر من تنها جایی که باید در این خصوص پاسخگو باشد، فدراسیون فوتبال است و همان آقایانی که این قرارداد را بستند، باید همان‌ها هم پاسخگو باشند.

بمب اتم هم نتوانست آقایان را از فدراسیون تکان دهد

- سالیان سال است که در فوتبال ما یک‌سری آدم می‌آیند و هرکاری دل‌شان می‌خواهد می‌کنند. یک‌سری قوانین و قواعد برای خودشان وضع می‌کنند که به نفع خودشان است و به‌طور مثال حتما می‌دانید که حدود ۲۰ سال است که همین آقایان در رأس کار قرار دارند و بمب اتم هم نتوانست آنها را تکان بدهد. شما هرچقدر هم که می‌زدید، آنها از جایشان تکان نمی‌خوردند و فقط از میزی به میز دیگر منتقل می‌شدند، آن‌هم به‌واسطه قوانینی که خودشان وضع کرده‌اند. این قوانین یعنی فقط خودمان باشیم و کس دیگری نباشد.

حالا که مستقل هستید، خودتان پاسخگوی فاجعه ویلموتس باشید!

- به‌نظرم همین‌هایی که قرارداد را بستند باید جوابگو باشند و باید تکلیف این قضیه را مشخص کنند، چون اگر قرار بود همین آقایان را دولت یا یک نهاد نظارتی از فدراسیون فوتبال بردارد، آنها اولین حرف‌شان این بود که فوتبال مستقل است و هیچ‌کس نمی‌تواند به ما دست بزند و در این صورت ما تعلیق خواهیم شد، پس حالا که فوتبال مستقل است و هیچ‌کس حق ندارد به شما دست بزند و همه‌چیز هم برای خودتان است و قوانین را هم خودتان وضع می‌کنید و هیچ‌کس هم حق ندارد دخالت کند، پس این قرارداد را هم که خودتان بسته‌اید، خودتان پاسخگوی آن باشید و دیگران را دخیل نکنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول