اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش توئیتری به فریاد مجیدی بر سر آمریکا

مجید مجیدی، کارگردان فیلم «خورشید» در نشست خبری این فیلم در جشنواره ونیز به‌شدت از تحریم‌های غیرانسانی آمریکا علیه مردم ایران انتقاد کرد.

واکنش توئیتری به فریاد مجیدی بر سر آمریکا

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه صبح‌نو در گزارشی به حضور مجید مجیدی با فیلم «خورشید» در جشنواره ونیز و اعتراض وی به 40 سال تحریم‌ غیرانسانی آمریکا علیه مردم ایران پرداخته است که بخش‌های مهم آن را در ادامه می‌خوانید.

مجید مجیدی، کارگردان سینمای ایران دیروز یکشنبه ۱۶‌شهریورماه در نشست خبری فیلم سینمایی «خورشید» پس از اکران این فیلم در جشنواره فیلم ونیز در پاسخ به‌سوالی درباره نسبت معضلات اجتماعی به‌تصویر کشیده شده در این فیلم با وضعیت سیاسی و اجتماعی امروز ایران، گفت: آنچه در این فیلم روایت می‌شود روایت یک معضل جهانی است و محدود به یک کشور خاص نمی‌شود. اما می‌توان گفت آسیب‌هایی که برخی کشورهای خاورمیانه به‌دلیل جنگ‌افروزی‌ها متحمل می‌شوند، بیشتر است.

وی افزود: کشور ما نزدیک به ۴۰‌سال است که تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد و همین الان که من با شما صحبت می‌کنم و در وضعیت کرونایی قرار داریم که یک درد مشترک جهانی است، جالب است بدانید یکی از معضلات مهم کشور ما بحث تحریم‌های دارویی است. در این شرایط سخت دارو وارد کشور ما نمی‌شود چرا‌که تحت تحریم‌های آمریکا هستیم. ۴۰‌سال است در این شرایط سخت ناشی از تحریم‌های غیرانسانی آمریکا، مردم ایران زندگی می‌کنند.

در پی انتشار صحبت‌های مجیدی، فعالان فضای مجازی نسبت به اعتراضات این کارگردان واکنش نشان دادند که به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

⬛️مجیدی از فرصت جشنواره فیلم ونیز برای رساندن صدای مظلومیت و حقانیت مردم ایران استفاده کرد :

٤٠ سال است مردم ایران در شرایط سخت ناشی از تحریم های غیر انسانی امریکا زندگی میکنند.

💬 ابراهیم داروغه زاده


⬛️‏حرف های ‎#مجید_مجیدی را در جشنواره فیلم ونیز ببینید!
هنرمندی که وطنش برایش مهم است و از تریبون استفاده میکند تا از ۴۰سال ظلم آمریکا به ملتش بگوید؛
او را مقایسه کنید با سلبریتی‌های امثال مهناز افشار که شب و روز مشغول هم صدایی با دشمن، خیانت به ملت و وطن‌فروشی هستند...

💬 علیرضا گرایی

 

⬛️کامنت‌ها را بخوانید تا بدانید وطن‌فروشان آلبانی‌نشین و مزدوران داخلی چه جلز ولزی می‌کنند که صدای امثال ‎مجیدمجیدی را خفه کنند!

برخی از این احمق‌ها هم لینک اخبار صادرات دارو توسط ایران را منشن می‌کنند.
بله ! ما ۹۷ درصد داروها را نه تنها می‌سازیم، بلکه مثل نقل و نبات ‏به همه جا صادر هم می‌کنیم، تنها داروهای نادر برای بیماران خاص است که نه در داخل ساخته می‌شوند، نه ‎#تحریم اجازه واردات آنها را می‌دهد و آتش به جگر خانواده‌هایشان زده، هرچند بعید است جانورانی مثل شما این موضوع را بفهمند!

💬 امیرصالحی


⬛️ویرانی‌طلبان،
براندازان،
معمار صادقی ها،
معصومه علینژاد ها،
و بقیه جیره خواران پمپئو از فردا به مجید مجیدی هم حمله می‌کنند.

💬 بیگانه عریان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول