اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

کارخانه: ناهماهنگی‌هایی در ترکیب‌مان داشتیم اما شایسته پیروزی بودیم

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: در بازی اول برخی ناهماهنگی‌ها در ترکیب تیم ما دیده می‌شد اما در مجموع شایسته پیروزی بودیم.

کارخانه: ناهماهنگی‌هایی در ترکیب‌مان داشتیم  اما شایسته پیروزی بودیم

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل هورسان رامسر در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: به هر حال بازی‌های اول در تمام رشته‌های ورزشی سخت است و این شرایط برای ما هم وجود داشت. من فکر می‌کردم که چون هورسان از دسته اول صعود کرده و تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار ندارد تیم ضعیفی باشد، اما واقعا تیم چغری بودند.

وی ادامه داد: آنها با ریسک بالا بازی می‌کردند و گاهی همین ریسک بالا نتیجه نمی‌دهد، اما آنها عملکرد موفقی داشتند و به نتیجه هم می‌رسیدند. توانایی ما قطعاً بیشتر از چیزی است که در هفته اول دیدید؛ ما از نظر فردی و تیمی پتانسیل بالاتری داریم. موسوی و اسماعیل‌نژاد را در هفته اول نداشتیم، اما خدا را شکر که 3 امتیاز بازی اول را کسب کردیم و از حالا به فکر بازی‌های بعدی هستیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار خوب و بزرگی که برای ما رخ داد این بود که در زمین اختصاصی سایپا توانستیم میزبان یک تیم در لیگ برتر باشیم. این بزرگترین افتخار برای باشگاه ما است و به این ترتیب شرایط برای ما بهتر خواهد شد. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مزد زحمات تمام اعضای خانواده بزرگ سایپا را بدهیم.

کارخانه گفت: در بازی اول شایسته پیروزی و کسب 3 امتیاز بودیم که این امر محقق شد. فکر می‌کنم تیم ما ظرفیت‌های بالاتری دارد که به مرور زمان نمایان خواهد شد. در بازی اول برخی ناهماهنگی در ترکیب تیم ما به چشم می‌خورد، اما متحد و همدل پیش می‌رویم تا با قهرمانی بتوانیم دل پرسنل مجموعه سایپا را شاد کنیم. ما پیروزی در بازی اول را به تمام کارکنان زحمت کش سایپا تقدیم می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول