اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

کاندیدای اجاره‌ای ظلم به اصلاحات است/ نباید هزینه یک اشتباه را دوبار پرداخت کنیم

رسول منتجب نیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اکنون شاهد هستیم برخی به‌طورپیش فرض از حمایت اصلاح‌طلبان مطمئن هستند و اصلاحات را حامی خود می‌دانند، اما اصلاح‌طلب نیستند، ما نباید تاریخ را تکرار کنیم و هزینه یک اشتباه را دوبار بپردازیم.

کاندیدای اجاره‌ای ظلم به اصلاحات است/ نباید هزینه یک اشتباه را دوبار پرداخت کنیم

رسول منتجب نیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با روزنامه آرمان ملی گفت: باید اکیدا از مطرح شدن کاندیدای اجاره‌ای پرهیز کنند. هنوز هم اسم‌هایی برده می‌شود و می‌گویند ائتلاف می‌کنیم، این واقعا ظلم به اصلاحات است، اساسا انتخاب هر کاندیدا بی‌‌‌شناسنامه‌ای در شرایط فعلی ظلم به مردم محسوب می‌شود و باید از آن جلوگیری کنیم.

منتجب نیا افزود: اکنون شاهد هستیم برخی به‌طورپیش فرض از حمایت اصلاح‌طلبان مطمئن هستند و اصلاحات را حامی خود می‌دانند، اما اصلاح‌طلب نیستند، درواقع ما نباید تاریخ را تکرار کنیم و هزینه یک اشتباه را دوبار پرداخت کنیم .

این فعال اصلاح‌طلب در ادامه گفت: ما اصلاح‌طلب‌ها از خودمان شروع نکرده‌ایم و می‌گوییم باید دیگران را اصلاح کنیم. ولی خودمان درصدد اصلاح خود نیستیم در رابطه با اصلاح دیگران و جامعه آیا راه و روش صحیح اصلاح‌طلبانه داریم؟ در این مورد هم دچار اشتباه شده‌ایم و از بنیاد مشکل داریم.

وی افزود: عملکرد ما در بسیاری از زمینه‌ها دچار اشکال است اگر من مدعی اصلاح‌طلبی هستم نباید مشکلاتی که در جناح‌های دیگر و افراد دیگر وجود دارد در من یافت شود. اگر در میان اصلاح‌طلبان رانت بازی و باند بازی و فساد و بی‌‌‌عدالتی و امثالهم نفوذ پیدا کند و آنها آلوده به این مسائل شوند نه فقط خودشان را آلوده کرده‌اند بلکه جریان اصلاحات را متهم کرده و زیر سوال برده‌اند.

منتجب نیا در پایان تأکید کرد: من عقیده دارم ما اصلاح‌طلب‌ها به بازسازی و بازنگری نیاز داریم و نیاز است تا ما اصلاحات را از خودمان شروع کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول