اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

زیباکلام: لیدری خوئینی‌ها تیر خلاص به شقیقه اصلاحات است/ او مقوله‌ای به نام آزادی و دموکراسی را درک نمی‌کند

صادق زیبا کلام گفت: خوئینی‌ها اگر قرار است با اطلاع خاتمی یا بدون اطلاع او، سخنگو یا لیدر جنبش اصلاحات باشد، یک فاجعه برای اصلاحات رقم خورده و عقبگردی بزرگ برای این جریان و به نوعی لیدری خوئینی‌ها تیر خلاص به شقیقه اصلاحات است.

زیباکلام: لیدری خوئینی‌ها تیر خلاص به شقیقه اصلاحات است/ او مقوله‌ای به نام آزادی و دموکراسی را درک نمی‌کند

 

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با نامه‌نیوز درباره نامه اخیر سید محمد موسوی خوئینی‌ها گفت: «آقای موسوی خوئینی‌ها به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند در جایگاه رهبری اصلاحات قرار بگیرد و اگر صدبار دیگر نامه بنویسید در این اصل تغییری ایجاد نمی‌شود و آقای خوئینی‌ها اگر قرار است با اطلاع آقای خاتمی یا بدون اطلاع او، سخنگو یا لیدر جنبش اصلاحات باشد، یک فاجعه برای اصلاحات رقم خورده است و عقبگردی بزرگ برای این جریان است و به نوعی لیدری موسوی خوئینی‌ها تیر خلاص به شقیقه جنبش اصلاحات است».

وی افزود: «بزرگ‌ترین خاستگاه اصلاحات دموکراسی‌خواهی و آزادی خواهی است و این در حالی است که اساسا خوئینی‌ها در طول عمرش هیچگاه هیچ اعتقادی به چنین مفاهیمی نداشته است؛ نه پیش از انقلاب که علیه رژیم سابق مبارزه می‌کرد و تا سر حد اعدام هم رفت و چه بعد از انقلاب و در دهه شصت که مسئولیت‌های تصمیم‌گیری مهمی بر عهده داشت و چه در دوران اصلاحات و چه امروز که مدام نامه‌ و یادداشت می‌نویسید هیچ گاه، ذره‌ای و لحظه‌ای به آزادی و دموکراسی باور نداشته و ندارد».

زیباکلام در پایان گفت: «آقای خوئینی‌ها با هر انگیزه‌ای مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرده باشد، بی‌تردید به دنبال بازکردن فضای سیاسی و توسعه دموکراسی‌خواهی در ایران نیست زیرا او به طور کلی مقوله‌ای به نام آزادی و دموکراسی را درک نمی‌کند».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول