اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

دومینوی شکار شاه‌ماهی‌ها

پس از ریگی، زم و شارمهد، این بار نوبت به دستگیری سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه عامل جنایت رژه اهواز رسید.

دومینوی شکار شاه‌ماهی‌ها

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه خراسان در گزارشی به رسیدن دومینوی دستگیری تروریست‌ها و نیروهای ضدانقلاب به سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه پرداخته است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشورمان سال ها قبل، پس از آن که در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی عبدالمالک ریگی سرکرده  گروهک تروریستی «جند الشیطان» را در آسمان شکار کردند، به همه جهان ثابت شد که ایران هیچ حد و مرزی برای شکار تروریست هایی که روزی با جان مردم بازی کرده اند، ندارد؛ موضوعی که در یکی دو سال اخیر هم شدت پیدا کرده است.

چندی قبل بود که روح ا... زم مدیر شبکه آمد نیوز به دام نیروهای اطلاعاتی کشورمان افتاد. زم که درقلب اروپا یعنی فرانسه سکونت داشت، فکرش را هم نمی کرد که اطلاعات سپاه بتواند سرویس امنیتی و اطلاعاتی فرانسه را غافل گیر کند و در  یک نقشه حساب شده، درنهایت او را به دام بیندازد.

مقامات ایرانی همان موقع اعلام کردند پرونده شکار شاه ماهی ها با دستگیری زم بسته نخواهد شد و این تازه اول راه است، وعده ای که تو خالی نبود و با دستگیری تروریستی که این بار نه در قلب اروپا بلکه در قلب آمریکا ساکن بود، همه دنیا را انگشت به دهان گذاشت؛ «جمشید شارمهد» رهبر گروهک تروریستی «تندر» که به گفته خود او ساکن طبقه ششم اف بی آی در کالیفرنیا بود، طی یک عملیات مبتکرانه به دام نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران افتاد. موضوعی که نه تنها خود او آن را باور نمی کرد بلکه پیچیدگی عملیات اطلاعاتی آن، باعث تحیر آمریکایی ها هم شد.

دستگیری عبدالمالک ریگی، روح ا... زم و جمشید شارمهد پایان راه نبود و جمهوری اسلامی در تازه ترین اقدام (شکار) خود  به سراغ «حبیب اسیود» سرکرده گروه تروریستی و تجزیه طلب «حرکة النضال العربی لتحریر الاحواز» معروف به «الاحوازیه» رفت و آن طور که پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان می گوید سرکرده این گروهک تروریستی و تجزیه طلب در ترکیه بازداشت شده است و پس از تحویل به مقامات ایرانی، از مرز آذربایجان غربی به تهران منتقل شده و هم اکنون در اختیار ایران است.

باید گفت حمله به رژه نیروهای مسلح درتابستان ۹۷ و به شهادت رساندن ۲۵ نفر از جمله زن و کودک بی گناه، یک نمونه از اعمال وحشیانه این گروه تروریستی است. الاحوازیه بارها اقدام به بمب گذاری در مناطق مختلف کشور به ویژه خوزستان کردند که موجب شهادت چندین نفر از هموطنانمان و خسارات مالی فراوانی شدند.

از دیگر جنایات این گروه می توان به بمب گذاری سال ۸۴ آن ها در خیابان نادری اهواز اشاره کرد؛ در شلوغ‌ترین زمان ممکن، آن ها اقدام به بمب گذاری کردند که به شهادت شش نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ تن انجامید. اوج بی شرمی و بی رحمی این گروه آن جا بود که ابتدا یک بمب صوتی و هنگامی که مردم در محل جمع شدند، بمب اصلی منفجر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول