اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

افزایش وام مسکن منتفی شد/ اسلامی: با وام خرید مسکن موافق نیستیم؛ تورم‌زاست!

حمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش سقف وام خرید مسکن اظهار کرد: واقعیت آن است که افزایش سقف وام خرید مسکن،‌ تورم‌زاست و وزارت راه و شهرسازی به‌دنبال این برنامه نیست.

افزایش وام مسکن منتفی شد/ اسلامی: با وام خرید مسکن موافق نیستیم؛ تورم‌زاست!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش سقف وام خرید مسکن اظهار کرد: واقعیت آن است که افزایش سقف وام خرید مسکن،‌ تورم‌زاست و وزارت راه و شهرسازی به‌دنبال این برنامه نیست.

اسلامی با تأکید بر این‌که وام کسانی که در ساخت‌وساز مسکن از فناوری‌های پیشرفته استفاده کنند 25 درصد افزایش یافته است، ادامه داد: اگر جامعه هدف را در نظر بگیریم وام‌های پرداختی باید با استطاعت متقاضیان همخوانی داشته باشد و بر اساس آن تنظیم شود، صرف‌نظر از این‌که با وام خرید مسکن موافق نیستیم، چون تورم‌زاست و قیمت‌ها را به‌شدت افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: بنابراین سیاست اصلی ما تقویت سمت عرضه است که این کار را با افزایش وام ساخت به‌خصوص در نوع صنعتی‌سازی در دستور کار قرار داده‌ایم.

اسلامی در ادامه گفت: با صنعتی‌سازی دوره ساخت واحدهای مسکونی به‌طور چشمگیری کاهش می‌یابد که این مسئله نیز کاهش قیمت تمام‌شده را به‌دنبال دارد. به‌شدت به‌دنبال توسعه روش‌های صنعتی‌سازی مسکن به‌معنای واقعی هستیم.

وی افزود: به‌عبارت دیگر باید تمام اجزا و المان‌های ساختمان در کارخانه تولید و در محل ساختمان مونتاژ شود، نه ساخت‌وساز سنتی که زندگی و آسایش مردم را ماه‌ها و سال‌ها مختل می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول