اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

پاسخی به تکذیبیه حسین راغفر/ مخاطبان قضاوت کنند

بازنشر بخش‌هایی از گفتگوی اینترنتی حسین راغفر در گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، با تکذیبیه وی مواجه شده است. مسئله‌ای که تماشای بخش‌هایی از این گفت‌وگو آن را پاسخ می‌دهد.

پاسخی به تکذیبیه حسین راغفر/ مخاطبان قضاوت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس با بازنشر مطلبی که روزنامه فرهیختگان آن را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است بخش‌هایی از محتوای گفتگویی اینترنتی که یک سوی آن حسین راغفر، استاد اقتصاد دانشگاه الزهراست را در معرض دید مخاطبان خود قرار داده است. بعد از انتشار این محتوا راغفر در صفحه شخصی خود تکذیبیه‌ای را منتشر کرد و نوشت:
 

بسمه تعالی
امروز خبرگزاری فارس از طرف اینجانب خبری مبنی بر اینکه "حاضرم در جهنم باشم ولی با ... (بعضی از افراد) نباشم" منتشر کرده است که دروغ محض است و بدینوسیله آن را شدیدا تکذیب میکنم و مطمئن هستم شکایت در این خصوص به محاکم قضایی هم اتلاف وقت است. تنها بدینوسیله است که میتوانم این نسبت ناروا را از خود مبری کنم. 

حسین راغفر
شنبه ۶ دی‌ماه ۱۳۹۹

خبرگزاری فارس بخش‌هایی از فیلم این گفتگو را در ادامه آورده است تا مخاطبان، خود قضاوت کنند که آیا استاد دانشگاه الزهرا در پاسخ به سوال کننده که از او درباره هم‌نظری وی با اقتصاددانان نئولیبرالی چون نیلی و غنی‌نژاد در تایید سیاست‌های دولت روحانی و جهانگیری پرسیده؛ گفته است که حاضرم در قعر جهنم باشد و با آنان هم موضع نباشم، یا خیر؟

 


انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول