اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

دکتر مسعود سلیمانی: دانشمندان نقش تعیین‌کننده‌ای در انتقام سخت دارند

محقق ایرانی حوزه سلول بنیادی با بیان اینکه پیشرفت در حوزه‌های علمی توسط جوانان و دانشمندان ما پاسخ سخت و شکننده به دشمن است، گفت: تحریم‌ها، کشور ما را قوی‌تر کرده است.

دکتر مسعود سلیمانی: دانشمندان نقش تعیین‌کننده‌ای در انتقام سخت دارند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خبرگزاری مهر در آستانه سالگرد سردار سلیمانی گفت‌وگویی با دکتر مسعود سلیمانی، محقق ایرانی حوزه سلول بنیادی که در سال ۹۷ توسط آمریکا بازداشت شد انجام داده است که بخش‌هایی از آن در ادامه می‌آید.

پیشرفت کشور دلیل دشمنی‌های ناجوانمردانه

- یکی از عواملی که باعث می‌شود دشمن به واسطه بهانه‌های واهی، ددمنشانه و ناجوانمردانه به کشور ما آسیب بزند این است که آنها نمی‌توانند ببیند کشور ما در شاخه‌های مختلف پیشرفت کرده یا در حال پیشرفت است.

خون از دماغ کسی بیاید به عنوان حقوق بشر سروصدا راه می‌اندازند اما...

- به بهانه‌های واهی و ددمنشانه خیلی از فرماندهان نظامی و دانشمندان ایرانی را به صورت ناجوانمردانه و حق به جانب ترور می‌کنند و در عین حال هیچگونه محکومیت بین المللی در برابر ترور سردار سلیمانی و شهید فخری زاده صورت نمی‌گیرد؛ این در حالی است که اگر خون از دماغ کسی در جای دیگر بیاید همه به عنوان حقوق بشر سروصدا راه می‌اندازند.

بغض و کینه دشمن به مردم ایران تمام‌شدنی نیست

- بغض و کینه دشمن به مردم ایران تمام شدنی نیست و فکر می‌کنم تنها راهی که می‌شود از طریق آن پاسخ سخت و شکننده‌ای به دشمن داد، پیشرفتی است که جوانان و دانشمندان ما در حوزه‌های علمی و تکنولوژی دارند.

- دشمن فهمیده که تحریم‌ها، کشور ما را قوی‌تر کرده و فکر می‌کنم یکی از پاسخ‌های کوبنده و بسیار خوب پیشرفت علمی است و اینکه مشکلات علمی را خودمان برطرف کنیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

دانشمندان نقش تعیین‌کننده‌ای در انتقام سخت دارند

- همه حوزه‌ها همچون جامعه علمی می‌توانند پاسخ شکننده و کوبنده‌ای برای این یاوه گویی ها، قلدرمنشی ها و این آدم کشی‌ها داشته باشند که در روز روشن انجام می‌شود.

- آنها سنگ اندازی می‌کنند و به خیال خودشان در حال آسیب زدن هستند اما نمی‌فهمند و نخواهند فهمید که واقعاً این نسل جوان و محقق ما نقش تعیین کننده‌ای برای انتقام سخت دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول