اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش‌های مردمی به ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی/ علامه از پیشروان مبارزه فکری با سکولاریسم اسلامی بود

ارتحال آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، موجی از واکنش‌های مردمی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت.

واکنش‌های مردمی به ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی/ علامه  از پیشروان مبارزه فکری با سکولاریسم اسلامی بود

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزارس فارس: ارتحال آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، موجی از واکنش‌های مردمی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. در بخشی از پیام تسلیت رهبر انقلاب آمده است: ایشان متفکری برجسته، مدیری شایسته، دارای زبان گویائی در اظهار حق و پای با استقامتی در صراط مستقیم بودند.

بخش‌هایی از واکنش‌های مردمی به ارتحال علامه مصباح یزدی در ادامه آمده است.

 

- در سالگرد شهادت سردار، آیت الله نیز آسمانی شد. یکی با جان و سلاحش و دیگری با علم و فکرش عمرشان را در راه مبارزه با جبهه باطل و نفاق وقف کردند. ان شاءالله خداوند آنان را شفیع مان در روز قیامت قرار دهد...
💬امیرحسین ثابتی

 

- اگر از بی‌احترامی براندازان به مقام #علامه_مصباح تعجب کرده‌اید، حرفهای رائول مارک، مأمور CIA را ببینید: "بگذارید راحتتان کنم، تنها مانع ما برای ایجاد دموکراسی (آمریکایی‌سازی)، آیت‌الله مصباح یزدی ست، فقط #مصباح_یزدی ! او تنها کسی است که دموکراسی (آمریکایی) را به چالش کشیده است".
💬حاج حیدر


- برای نسل ما، #مصباح_یزدی صرفا یک روحانی که کتاب‌هایی نوشته و حرف‌هایی هم در مورد مسائل سیاسی میزند نبود. خیلی از ماها، در اواسط دهه هفتاد، با او نوجوانی را به جوانی گره زدیم و شدیم فعال انقلابی.. با او بود که فهمیدیم سیاست فقط پدرسوخته‌بازی‌های غرب و شرق نیست و وجه دینی هم دارد.
💬آسید


- پدرش جوراب‌باف ساده‌ای بود. سابقه روحانیت در اقوامشان نداشتند. مادرش در بارداری خواب دید که وضع حمل کرده و قرآنی متولد شده. آن خواب، رویای صادقه بود، بعدها محمدتقی بیش از ۱۷۰ کتاب در تبیین قرآن و معارف دینی نوشت. در اولین شب ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی، او را به صلواتی مهمان کنید.
💬دانیال معمار


- قبل انقلاب
نشریه انتقام؛مبارزه با پهلوی
اوایل انقلاب
مناظرات تلویزیونی؛مقابله با مارکسیست‌ها
دهه۷۰
روشنگری در دانشگاه؛مقابله با سکولارها
دهه۸۰
تربیت شاگرد؛مقابله با لیبرال‌ها
دلیل توهین و تهمت ضدانقلاب، اصلاح‌طلب و...این است که علامه #مصباح_یزدی سال‌هامقابل تمامشان ایستاد...
💬علیرضا گرائی


- حواسم باشه، حواست باشه، حواسمون باشه امروز شیطان وشیاطن تمام قد وبا تمام توان دارند حمله میکنند، مراقب باشیم بازی نخوریم دیروز با شهادت مالک امروز با تخریب عمار #مصباح_یزدی
💬لیلی آقایی۳

 

- « زکات علم در نشرش هست» سهم علامه #مصباح_یزدی ازین زکات ۷۰عنوان کتابه که بعضی عنوانها خودشون چندجلدی هستن! خدا رحمت کنه عمار انقلاب و مطهری زمان رو
💬نیشگون

 

- آیت‌الله مصباح یزدی از پیشروان مبارزه فکری با سکولاریسم اسلامی بود و نقشی اساسی در تحکیم مبانی فکری دینی و انقلابی مردم ما ایفا کرد. از خدای متعال علوّ درجات را برای ایشان مسئلت دارم.
💬سید یاسر جبرائیلی

 

- مرحوم #آیت_الله_مصباح_یزدی انسان استواری برافکار خود بود و از ابراز آنچه قبول داشت در برابرفضاسازی ها واهمه نداشت. در دو دهه گذشته تقریبا هیچ اهل فکری به اندازه او سازمان یافته به دست مدعیان آزادی مورد هجوم و هجو قرار نگرفت و همین امر مشت ریاکارانه آنها درباره آزادی را باز کرد.
💬پرویز امینی

 

 

- یکی توی جبهه نظامی با استکبار جهانی و عُمالش مقابله می‌کرد (حاج‌قاسم)، و دیگری هم در جبهه عقیدتی (آیت‌الله مصباح‌یزدی) و هر دو خار چشم آمریکا، انگلیس، صهیونیست و مزدوران داخلی بودند.
💬سمیرا

 

- خبر رو اینطور بنویسید: آیت الله مصباح یزدی خار چشم فتنه‌گران ۸۸ چشم از جهان فرو بست...
💬اسکیزوئید

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول