اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

عباس عبدی: شرط می‌بندم طرفدران افزایش جمعیت از فرزندآوری گریزانند!

عباس عبدی نوشت: من حاضرم شرط ببندم که مطالعه‌ای درباره سیاستمداران کنونی طرفدار افزایش جمعیت انجام و نشان دهم که خودشان و فرزندان‌شان بیش از دیگران از فرزندآوری گریزان هستند.

عباس عبدی: شرط می‌بندم طرفدران افزایش جمعیت از فرزندآوری گریزانند!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، عباس عبدی،‌تئوریسین اصلاح‌طلب طی یادداشتی در روزنامه اعتماد به افزایش نرخ وام ازدواج تاخته و آن را در افزایش میزان ازدواج و فرزندآوری بی‌تأثیر دانسته است و نوشته است: قرار نیست افزایش جمعیت ایران در چارچوب الگوی رشد جمعیت نیجر و اوگاندا و اتیوپی باشد که همزمان مرگ و میر و زاد و ولد بالا دارند، ایران باید از ساختارهای رشد جمعیت در کشورهای توسعه‌یافته تقلید کند. مثلا ایرلند یا آرژانتین، که هم مرگ و میر کم است و هم زاد و ولد قابل توجه است.

وی ادامه می‌دهد: باید امکانات لازم را برای تسهیل خانواده و ازدواج فراهم کرد. وام 70 میلیونی چاره درد نیست، اشتغال، اشتغال، درآمد و درآمد چاره‌ساز است. بدون پرداختن به اشتغال و تولید وقت خود را تلف می‌کنید.

عبدی در بخش پایانی یادداشت خود آورده است: من حاضرم شرط ببندم که مطالعه‌ای درباره سیاستمداران کنونی طرفدار افزایش جمعیت انجام و نشان دهم که خودشان و فرزندان‌شان بیش از دیگران از فرزندآوری گریزان هستند. آنان خودشان و فرزندان‌شان حاضر نیستند که اقدام به فرزندآوری کنند، بعد برای دیگران نسخه می‌پیچند.

وی ادامه می‌دهد: مسوول اصلی کاهش رشد جمعیت کشور اصولگرایان طرفدار رشد جمعیت هستند، چون طرفداری به تنهایی کافی نیست، آنان مسوول کاهش تولید و درآمد کشور و فقر عمومی هستند و این عوامل ریشه اصلی کاهش رشد جمعیت است. با سیاست‌های اقتصادی کنونی و نیز سیاست خارجی غیر مفید و نیز دستورات اداری کسی بچه‌دار نخواهد شد. با این کارها جز وقت تلف کردن و عرض خود بردن و برای مردم زحمت درست کردن کار دیگری نمی‌توانید انجام دهید.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول