اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| تندروان: برای جلوگیری از تحقیر و سرخوردگی خاتمی‌ها بازی را ادامه دادیم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: بازیکنان و کادر سرپرستی ما جبران مافات کردند و برای جلوگیری از تحقیر و سرخوردگی بازیکنان حریف به بازی برگشتند.

لیگ برتر والیبال| تندروان: برای جلوگیری از تحقیر و سرخوردگی خاتمی‌ها بازی را ادامه دادیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا تندروان پس از پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال فولاد سیرجان مقابل خاتم اردکان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: بازی خوبی بود و با برنامه کار کردیم. بازی خوب و منسجمی را ارائه کردیم. توانستیم از بازیکنانی که کمتر در ترکیب قرار گرفته بودند استفاده کنیم. همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و ما را به آینده امیدوار کردند.

وی درخصوص وقفه ای که در جریان بازی ایجاد شد، ادامه داد: ابتدا به ما اعلام کردند که 3 بر صفر برنده هستیم و باید زمین را ترک کنیم. به کادر سرپرستی و بازیکنان تیم خودم تبریک می گویم که جوانمردی کرده و بازی را ادامه دادند؛ این در حالی است که به ما گفتند بازی 3 بر صفر شده و کاپیتان ما هم برگه منشی را امضا کرده بود.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: همه بازیکنان عزیزان ما هستند و نباید سرخورده شوند. ما سعی کردیم جبران مافات کرده و بازی را ادامه دهیم تا بازیکنان خاتم بیشتر از این سرخورده و تحقیر نشوند. حق با ما بود و می توانستیم با نتیجه 3 بر صفر بازی را ترک کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول