اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واعظی: عوامل توهین به رییس جمهوری شناسایی شدند

رییس دفتر رییس جمهوری از شناسایی عوامل توهین به رییس جمهوری خبر داد و از دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات و استاندار اصفهان بابت برخورد با عاملان این حادثه قدردانی کرد.

واعظی: عوامل توهین به رییس جمهوری شناسایی شدند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌‌های خبرگزاری فارس، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری به ایرنا گفت: طبق گزارشی که دریافت کردم عوامل حادثه توهین به رئیس جمهور در راهپیمایی اصفهان شناسایی شدند و خوشبختانه قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، استاندار و مسئولان استانی بسیار خوب با موضوع برخورد کردند.

وی افزود: این موضوع بحث رییس جمهور نیست بلکه نهاد ریاست جمهوری مطرح است.  ۲۴ میلیون نفر به رییس جمهوری رای دادند و اگر قرار باشد ۲۰ نفر به خودشان اجازه دهند که هر کاری دلشان بخواهد بکنند، عملاً بقیه نهادها، ارگانها و مجموعه‌ای که باید کشور را اداره کند را تضعیف می‌کنند. ضمن اینکه مقام معظم رهبری بارها و بارها تاکید کردند انتقاد خوب است اما توهین، بدزبانی، بی اخلاقی و فحاشی نباید انجام شود.

واعظی گفت: از قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و همچنین از مردم و مسئولان اصفهان و قوای دیگر هم بابت برخورد خوبی که انجام شد،  قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول