اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

چمران: ساختار خاص و جدیدی برای انتخابات تعریف شده است/ معرفی کاندیداها در کنگره ۲ هزارنفری «شانا»

نایب‌رئیس شورای ائتلاف اصول‌گرایان با بیان اینکه شورای وحدت هنوز «وحدت» به ‌وجود نیاورده است گفت: یک ساختار خاص و جدیدی برای انتخابات تعریف شده که تاکنون پیاده نشده است؛ نه در کشور ما و نه در جاهای دیگر. هیچ جا شاید اینگونه عمل نشده باشد.

چمران: ساختار خاص و جدیدی برای انتخابات تعریف شده است/ معرفی کاندیداها در کنگره ۲ هزارنفری «شانا»

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه صبح نو درباره آخرین وضعیت شورای ائتلاف اصولگرایان گفت‌وگویی با مهدی چمران، نایب رییس شورای ائتلاف انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه از نظر می‌گذرد.

ساختار خاص و جدیدی برای انتخابات تعریف شده است

- شورای ائتلاف بلافاصله برای انتخابات ریاست جمهوری و همینطور شوراهای شهر سازماندهی و برنامه‌ریزی خود را شروع کرد. یک برنامه خیلی مدونی تهیه شد و در جلسات مختلف بررسی شد. یعنی یک کار فشرده انجام شد و کارهای قبلی تکمیل شد.

- یک ساختار خاص و جدیدی تعریف شده است که تاکنون پیاده نشده است؛ نه در کشور ما و نه در جاهای دیگر. هیچ کجا شاید به اینگونه عمل نشده باشد.

از تابستان کار را شروع کرده‌ایم

- شورای ائتلاف کار خود را از تابستان شروع کرد و جلو آمد و الان در استان‌های کشور شوراهایی که از قبل هم وجود داشت فعال شده و شکل گرفته است.

 - الان برای مجامع نام‌نویسی شده است و تقریبا همه استان‌ها نام‌نویسی کرده‌اند و تنها چند استان نام‌نویسی آن‌ها شروع نشده است؛ مثل تهران.

- این مجامع در شهرستان‌هاست و در شوراهای شهر از آن‌ها کمک گرفته خواهد شد تا خودشان بتوانند ساز‌و‌کار انتخاباتی شورای شهر را پیاده کنند.

معرفی کاندیداها در کنگره ۲هزارنفری «شانا»

- کار الان با شدت و سرعت و دقت جلو می‌رود و ان‌شاءالله بتوانیم در مدت زمان باقی مانده این سازماندهی را در کل کشور به خوبی پیاده کنیم.

- شوراهای شهرستان و مجامع شهرستان که شکل گرفتند می‌آیند و شوراهای شهرستان را خودشان انتخاب می‌کنند؛ همه این‌ها انتخاب از پایین به بالاست.

- شوراهای شهرستان که شکل گرفتند می‌آیند شوراهای استان را شکل می‌دهند و شوراهای استان می‌آیند و مجموعه شورای مرکزی یا کنگره ملی را شکل می‌دهند که شاید نزدیک به دو هزار نفر بشوند.

- این کنگره ملی می‌تواند در ارتباط با ریاست جمهوری نظر بدهد و تصمیم‌گیری کند.

- برای شوراهای شهر هم این شوراها و مجامع شهرستان‌ها شکل می‌گیرد و شهرهای مراکز شهرستان‌ها هم از آن برای انتخابات شوراهای شهر خود، می‌توانند استفاده کنند.

شورای وحدت هنوز «وحدت» به‌وجود نیاورده است

- شورای وحدت بعد از جریانات ما شکل گرفت و همه کارهای ما از جمله سازماندهی انجام شده بود و بعد یک جمعی آمدند و گفتند ما می‌خواهیم شورای وحدت را شکل بدهیم.

- جامعه روحانیت مبارز در جریان این کار بود و بعد به‌عنوان شورای وحدت شکل گرفت و هنوز متاسفانه وحدت به‌وجود نیامده است.

وقتی صحبت از ائتلاف می‌شود تقریبا تمام احزاب همسو دعوت شده‌اند و الان هم در کمیته احزاب وجود دارند.

- امید داریم مانند انتخابات مجلس شود و به یک نتیجه واحدی برسیم.

منبع: روزنامه صبح نو

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول