اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

تمایل کرباسچی به محسن هاشمی و مرعشی به ظریف/ اعلام کاندیداتوری رهامی برای ریاست جمهوری

از اردوگاه اصلاحات اخباری به گوش می‌رسد که اختلافات را درلایه‌های مختلف آن جدی‌ نشان می‌دهد. از معرفی کاندیداهای مستقل تا اختلاف نظر در نامزدهای دلخواه کارگزاران.

تمایل کرباسچی به محسن هاشمی و مرعشی به ظریف/ اعلام کاندیداتوری رهامی برای ریاست جمهوری

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، از اردوگاه اصلاحات اخباری به گوش می‌رسد که اختلافات  را درلایه‌های مختلف آن جدی‌ نشان می‌دهد. از معرفی کاندیداهای مستقل تا اختلاف نظر در نامزدهای دلخواه کارگزاران.

امروز غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با ایرنا در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد حزب کارگزاران تمایل زیادی برای معرفی محسن هاشمی برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دارد، خاطر نشان کرد: اگر محسن هاشمی تایید صلاحیت شود جز نیروهای فعال و توانمند است. او شخصیتی اجرایی است و اگر بعد از تایید صلاحیت‌ها نظر جمع بر او باشد، مورد حمایت قرار می‌گیرد.  البته مهم این است اولا خود آقای هاشمی اعلام آمادگی کرده و ثبت نام کند، آن وقت بعد از تایید صلاحیت در مورد او و دیگر اصلاح طلبان تصمیم‌گیری شود.

روز گذشته البته حسین مرعشی سخنگوی این حزب گفته بود اگر  اصلاح طلبان به ویژه کارگزاران بخواهند از بین ظریف، عارف، لاریجانی، جهانگیری و محسن هاشمی کسی را انتخاب کنند به نظر من انتخاب اول جبهه اصلاح‌طلبان آقای ظریف خواهد بود.

این اختلاف نظرها مسبوق به سابقه هم هست. بین این دو رکن کارگزاران در خصوص رئیس دولت  اصلاحات نیز اختلافات جدی وجود داشت. مرعشی که بیشتر نگران بروز و ظهور این اختلافات است در این مصاحبه تصریح کرده بود: بنده با هیچ کس اختلاف ندارم در حزب کارگزاران حرف آخر را به عنوان سخنگو بنده می‌زنم. 

از سوی دیگر امروز محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده ادوار اول و دوم مجلس شورای اسلامی با اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: از مدت‌ها قبل با کمک جمعی از شخصیت‌ها و جریان‌ها، کمیته‌هایی برای برنامه‌ریزی در چندین حوزه تشکیل داده‌ایم تا با استفاده از تجارب و تخصص افراد، برنامه ‌کاملی برای بهبود اوضاع کشور تهیه شود.

روز گذشته مصطفی کواکبیان هم از حزب اصلاح طلب مردم‌سالاری برای این انتخابات اعلام کاندیداتوری کرده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول