اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

جهانپور: شیوع ویروس کرونای جهش‌یافته ایرانی صحت ندارد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا کنون جهش اساسی با تغییر معنادار رفتار ویروس کرونا در ایران مشاهده و گزارش نشده است.

جهانپور: شیوع ویروس کرونای جهش‌یافته ایرانی صحت ندارد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا کنون جهش اساسی با تغییر معنادار رفتار ویروس کرونا در ایران مشاهده و گزارش نشده است.

آقای دکتر کیانوش جهانپور افزود: اعلان مصوبات و اطلاعات ستاد ملی مقابله با کرونا صرفا توسط سخنگوی این ستاد انجام می شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: واژگان موتاسیون ایرانی که به نقل از نائب رییس محترم مجلس منتشر شده، درست نیست و صحت ندارد.

آقای جهانپور تاکید کرد: تا امروز از میان واریانت های با مبدا انگلیس، آفریقای جنوبی، برزیل و کالیفرنیا صرفا واریانت انگلیسی در ایران مشاهده شده است.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه انتقال ناقص مطالب مطروحه هفتگی در ستاد ملی مقابله با کرونا آن هم از جانب افراد غیر از سخنگوی رسمی این ستاد و یا پوشش خبری ناقص آن در مواردی موجب سوء تفاهم و سوء برداشت شده است.

نایب رئیس اول مجلس و عضو ستاد ملی مقابله با کرونا پیش از این اعلام کرده بود که شواهدی مبنی بر وجود کرونای جهش یافته ایرانی یافت شده است.

آقای قاضی زاده هاشمی گفته است: علاوه بر موتاسیون‌های (جهش ژنتیکی) آفریقایی و انگلیسی و کالیفرنیایی، باید کرونای جهش یافته ایرانی را هم اضافه کرد؛ البته هنوز کاملا تائید نشده ولی شواهدی از آن در قزوین و آن نواحی هست.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول