اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

عید امسال «دورهمی» نداریم/ «خنداونه» و «دست‌انداز» به نوروز می‌رسند

مدیر شبکه نسیم به شروع تولید خندوانه اشاره کرد و گفت: برنامه رامبد جوان احتمال دارد قبل از عید نوروز هم برسد اما امسال برنامه دورهمی را نخواهیم داشت.

عید امسال «دورهمی» نداریم/ «خنداونه» و «دست‌انداز» به نوروز می‌رسند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خبرگزاری تسنیم با محمد احسانی، مدیر شبکه نسیم به گفت‌وگو نشسته است. بخش‌های خواندنی این مصاحبه در ادامه آمده است.

در شبکه نسیم ما تاکشو، مسابقه و سرگرمی‌هایی داریم اما جای خالی آیتم احساس می‌شد. از این جهت فرصت را مغتنم شمردیم تا این کار هم از عید نوروز به سبد محصولات شبکه نسیم اضافه شود.  

سه هفته‌ای است کار تولید «دست‌انداز» آغاز شده و تمام تلاش‌شان این بوده که از کنداکتور نوروزی تلویزیون عقب نیفتند. اولین قسمت‌های دست‌انداز در ایام نوروز ساعت 20 پخش می‌شود و این مجموعه 90 قسمتی بعد از نوروز به کار عادی خودش با سوژه‌های متفاوت و جذابِ خودش ادامه خواهد داد.

خندوانه و دست‌انداز به نوروز می‌رسند

پیش‌بینی‌مان تا الان که 20 روز مانده تا ایام نوروز، هشت عنوان برنامه است؛ سریال آیتمی "دست‌انداز"، فصل جدید "خندوانه" که امیدواریم حتی قبل از ایام نوروز پخش خودش را آغاز کند. البته بعد از نوروز هم به کار خودش ادامه خواهد داد.

در عید نوروز "خندوانه" سه شب روی آنتن می‌رود اما بعد از نوروز به تناوب کنداکتور، احتمالاً روزهای بیشتری روی آنتن خواهد بود.

کودک‌شو به طور ویژه روی آنتن خواهد بود، 15 قسمت ویژه شوتبال که اشتراکاتی با قبل دارد و اتفاقات ویژه‌ای را به تناسب ایام نوروز طراحی کرده است و همچنین سری جدید هوش برتر با دکوری که کاملاً تغییر کرده و به نسبت سری‌های قبل تفاوت‌های چشمگیری خواهد داشت. سری جدید شکرستان در 15 قسمت و برنامه نسیم آوا با باکس ویژه موسیقیایی نیز برای نوروز تدارک دیده شده‌اند.

محدودیت‌‎های سفر و شرایط کرونایی ایجاب می‌کند ما برنامه‌سازی‌ کنیم و از طرفی فراهم کردن شرایط تولید برای سازندگان هم کار را به مراتب سخت‌تر می‌کند. هزینه‌ها را بالا می‌برد و در همه این شرایط با دوستان وزارت بهداشت در ارتباطیم تا چالش‌های کرونایی سراغ‌مان نیاید.

موزه دورهمی به سرانجام رسید/ عید امسال دورهمی نداریم

در خصوص برنامه دورهمی باید بگویم که عید نوروز دورهمی نداریم و البته تا شروع "خندوانه"، برنامه مهران مدیری روی آنتن خواهد بود.

موزه دورهمی به انجام رسیده و ان‌شاءالله فیلم تحویل چک از طرف شرکت خریدار به هلال‌احمر در قسمتِ آخر برنامه "دورهمی" پخش خواهد شد. این حراج 5 ماه در سایت مربوطه که اعلام شده بود برگزار شد و در کنار پیشنهادهای قیمتی که داده می‌شد سرانجام شرکتی موفق شد موزه دورهمی را خریداری کند و با هماهنگی هلال احمر، چکِ عواید این حراج به هلال احمر اهداء شد.

هنوز درباره پخش قسمت آخر برنامه "دورهمی" تصمیمی نگرفته‌ایم اما حتماً ویژه‌تر از قسمت‌های عادی این برنامه خواهد بود. از طرفی دیگر، شبکه نسیم به شکل متعارف مثل شبکه‌های اصلی، برنامه سال تحویل ندارد اما همچون گذشته یکی از برندهای "خندوانه" و یا "دورهمی" ویژه سال تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول