اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش کاربران به ادعای افزایش تعرفه اینترنت/ آقای جهرمی منبع مالی وایرال کردن اخبار خلاف‌واقع از کجاست؟

تأکید آذری جهرمی بر افزایش قیمت اینترنت و همراهی هماهنگ دو خبرگزاری و سپس برخی کانال‌های تلگرامی و کاربران توئیتری با او موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.

واکنش کاربران به ادعای افزایش تعرفه اینترنت/ آقای جهرمی منبع مالی وایرال کردن اخبار خلاف‌واقع از کجاست؟

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: تأکید آذری جهرمی بر افزایش قیمت اینترنت و همراهی هماهنگ دو خبرگزاری و سپس برخی کانال‌های تلگرامی و کاربران توئیتری با او موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است. این کاربران معتقدند بر اساس مصوبه مجلس، ارائه کننده‌‌های اینترنت در سال 1400 اجازه افزایش تعرفه اینترنت را ندارند و این موج‌سواری رسانه‌‌ای بخش‌هایی از این واکنش‌ها در ادامه آمده است.

علی رجبی
آقای مهندس جواد آذری‌جهرمی، یک سوال! منبع مالی وایرال کردن اخبار خلاف‌واقع و دروغ در کانال‌های تلگرامی خبر، جوک و سرگرمی درباره "#گرانی_اینترنت توسط مجلس" از کجاست؟

 

رضا نیلی
مجلس مصوب کرده که «اپراتورها اجازه افزایش تعرفه اینترنت مصرفی را در سال ۱۴۰۰ ندارند» اما رسانه‌های آذری جهرمی که به دروغ خبر گران کردن اینترنت توسط مجلس را منتشر می‌کنند! اعصاب و روان مردم اسباب‌بازی یک وزیر شده که هر روز به بهانه‌های مختلف با ایجاد چالش روی مغز مردم راه می‌رود.

 

امیر حسین یزدان‌پناه

گفتم اون بخش مصوبه که افزایش قیمت اینترنت در سال ۱۴۰۰ رو ممنوع کرده با رنگ قرمز منتشر کنیم شاید کسانی که به دروغ ادعا می‌کنند اینترنت در سال آینده گران میشه، بهتر ببیند و بدونن واقعیت چیه. البته اگر میخوان بدونن لطفا یکی به آقای آذری جهرمی و معاونش بگه

 

ولی اسماعیلی
اینترنت گران نمی‌شود خلاف آن چیزی که مخالفان مجلس انقلابی به دروغ می‌گویند خبری از افزایش تعرفه اینترنت نیست؛ مجلس جلوی گران شدن اینترنت را گرفت.


سعید پیرزاده
مجلس جلوی گران شدن اینترنت را گرفت بر اساس مصوبه مجلس اپراتورها ارائه دهنده خدمات اجازه افزایش تعرفه اینترنت مصرفی را در سال 1400 ندارند. اینکه چرا یک عده تیتر زدند «مجلس اینترنت را گران کرد» دلیلش مشخصه؛ اما سوال اینجاست چرا به جای تخریب و دروغ از نقاط مثبت خودتون نمیگین؟!


 

 

مُحَمّد نُصوحی
هر بار شاهد یک عملیات روانی جدید دولت تو تلگرام هستیم! این بار با دروغ تصویب گرونی نت توسط مجلس! اونم با جمله وزیر ارتباطات قبلا هشدار داده بود که تصویب این پیشنهاد نمایندگان، باعث افزایش چشمگیر قیمت اینترنت خواهد.

در ابتدا این موج را با این تیتر به راه افتاد که «بالاخره با مصوبه مجلس اینترنت گران شد»

البته با گذشت زمان و مشخص شدن غلط بودن این مطالب این محتوا از روی خروجی این رسانه‌ها حذف شد؛ این اقدام نیز با واکنش فعالان شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

پهلوانی نوشت:
کاش خبرگزاری ایسنا توضیح بده اگه سال بعد قراره اینترنت گرون بشه چرا این پست رو بعد از چند ساعت پاک کرده؟! اگر هم قرار نیست اینترنت سال بعد گروه بشه چراا این پست رو کار کرده؟

علی رجبی هم این‌طور توئیت زد:
با کانال‌های مشهوری که منتشر کننده خبر کذب گرانی اینترنت توسط مجلس بودند تماس گرفتم. هموما پذیرفتند که خبرشان غلط بوده و حتی قول دادند آن را اصلاح کنند. چند دقیقه بعد فقط تعدادی از این کانال‌ها خبر را به کلی از خروجی حذف کردند این حجم از بی اخلاقی رسانه‌ای از کجا نشأت گرفته؟!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول