اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

دوباره بازی رئال، باز هم جنجال داوری / راموس روی خانه‌اش شرط بست +فیلم

در بازی رئال مادرید دوباره جنجال داوری به پا شد تا کارشناس داوری مارکا علیه اشتباهات داور صحبت کند.

دوباره بازی رئال، باز هم جنجال داوری / راموس روی خانه‌اش شرط بست +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته بیست هفتم لالیگا، رئال مادرید در خانه به سختی مقابل الچه با درخشش دوباره بنزما به برتری رسید و توانست در کورس قهرمانی باقی بماند. (شرایط حساس لالیگا را در اینجا بخوانید)

لحظات داوری در بازی‌های رئال مادرید بسیار در این فصل جنجالی شده و به نقل محافل ورزشی بدل شده است. رئالی‌ها معتقد هستند که پس از اعتراض‌های کومان و اتلتیکومادرید، داوران در مسابقات رئال مادرید دیگر عدالت را رعایت نمی‌کنند و علیه تیم زیدان سوت می‌زنند. چند روز گذشته و پس از اتفاقات بازی دربی مادرید، مارکای اسپانیا تیتر زد که رئال گریه نمی‌کند و اینگونه به اتلتیکو و بارسلونا طعنه زد.

در جدال شب گذشته رئال مادرید مقابل الچه نیز داور لحظات سختی داشت و نتوانست بازی را خوب مدیریت کند. عملکرد او از سوی رسانه‌های مختلف اسپانیا ضعیف خوانده شد و کارشناس داوری مارکا معتقد بود که داور یک پنالتی به سود و یک پنالتی به ضرر مادرید نگرفته است.

در دقیقه 55 و وقتی که راموس می‌خواست ضربه کرنر با سر بزند، مدافع الچه دستش را گرفت و این بازیکن به زمین خورد. پس از این اتفاق راموس بر سر داور فریاد کشید و گفت: واقعاً این پنالتی نیست؟ برو و از ویدیوچک صحنه را ببین. من او را نگرفتم، او مرا گرفت و این صحنه، به وضوح پنالتی است. اگر نیست، پس من عمداً دستم را شکستم!

مارکا نوشت که راموس به داور گفت: خواهش می‌کنم برو از ویدیوچک صحنه را ببین. من روی خانه‌ام با تو شرط می‌بندم. این پنالتی واضح بود و من اینجا منتظر هستم که تو بروی و صحنه را ببینی!

خورخه فیگوئرا البته این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و همین مسئله باعث عصبانیت رئالی‌ها شد.

البته این پایان ماجرا نبود و در دقیقه 58 خطایی در محوطه جریمه رئال صورت گرفت و کارشناس داوری مارکا معتقد است که راموس روی بازیکن الچه خطایی متحمل شد.آندوخار اولیور، داور سابق و کارشناس داوری مارکا در گزارشی اعلام کرد که راموس روی بازیکن خطا کرد و داور آفساید گرفت. البته این آفساید اشتباه است زیرا که پاس را مندی (بازیکن رئال) داد و اصلا آفساید معنا ندارد.

 اکنون بحث داوری بسیار در لالیگا جنجالی شده و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

صحنه‌های بازی را در زیر مشاهده کنید.

 

 

انتهای پیام/   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول