اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

خوش‌چشم: خرابکاری در نطنز بخشی از قاعده چماق و هویج آمریکایی‌هاست/ غنی‌سازی ۲۰ درصد دست برتر ایران در مذاکرات

یک کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه حمله به تاسیسات اتمی ایران در حقیقت بخش چماق قاعده چماق و هویج آمریکایی هاست گفت: ذیل فشار غنی سازی ۲۰ درصد و کار روی سانتریفیوژ‌های پیشرفته ایران دست برتر را در قبال آمریکایی‌ها داشت و ...

خوش‌چشم: خرابکاری در نطنز بخشی از قاعده چماق و هویج آمریکایی‌هاست/ غنی‌سازی ۲۰ درصد دست برتر ایران در مذاکرات

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، کارشناس مسائل آمریکا در خصوص اهداف حادثه تروریستی حمله به یکی از سایت‌های سازمان انرژی اتمی در نطنز گفت: به هر حال همان طور که اعلام شد این حمله از طرف و با هماهنگی رژیم صهیونیستی صورت گرفته اساسا اقدامات اسرائیل با هماهنگی ایالات متحده ودر چارچوب طراحی استراتژی مهار آمریکا صورت می‌گیرد به این ترتیب که آمریکا که همواره از دو ابزار تحریم و تهدید استفاده می‌کند این بار نیز با توسل به ابزار تهدید جلو آمده است.

سید مصطفی خوش‌چشم با اشاره به اینکه اساسا آمریکایی‌ها به خوبی واقفند که ابزار تحریم آن‌ها دیگر اثر چندانی بر ایران ندارد گفت: لذا متحد آن‌ها در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی با اقدامات امنیتی و تروریستی در حال جایگزینی تهدیدات آمریکایی هستند.

وی تصریح کرد: هدف از حمله به تاسیسات اتمی نطنز در این مرحله و ترور دانشمند هسته‌ای یعنی شهید فخری زاده در چند ماه قبل نیز همگی حکایت از تقویت جناح آمریکا در مذاکرات و وارد آوردن فشار به ایران برای حضور در مذاکرات است با این هدف که ایران در مذاکرات با آمریکا کوتاه بیاید.

این کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه این روند (حمله به تاسیسات اتمی ایران) در حقیقت بخش چماق قاعده چماق و هویج آمریکایی هاست خاطر نشان کرد: آن‌ها به دنبال این هستند با فشار بر ایران دست برتر را داشته باشند، چون ذیل فشار غنی سازی ۲۰ درصد و کار روی سانتریفیوژ‌های پیشرفته ایران دست برتر را در قبال آمریکایی‌ها داشت و حال در این مرحله ایالات متحده سعی می‌کند تا اهرم‌های فشار ایران را مهار کند که البته این اقدام کار جدیدی نیست و پیوسته اتفاق افتاده است به هر حال به اعتقاد من هدف از حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران کوتاه آمدن جمهوری اسلامی در مذاکرات وین است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول