اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

مدیرعامل توانیر: برق مراکز دولتی پرمصرف قطع می‌شود/ با همکاری مردم، تابستان خاموشی نخواهیم داشت

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: امسال به تمام دستگاه‌های دولتی تأکید شده که میزان مصرف خود را ۵۰ درصد کاهش دهند و این کاهش مصرف از طریق اینترنت اشیا رصد خواهد شد، در صورت عدم توجه به الگوی مصرف برق این مراکز قطع خواهد شد.

مدیرعامل توانیر: برق مراکز دولتی پرمصرف قطع می‌شود/ با همکاری مردم، تابستان خاموشی نخواهیم داشت

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به وضعیت شبکه برق اظهار کرد: برنامه‌ریزی و اقدامات گسترده‌ای برای تأمین برق پایدار در کشور صورت گرفته است که اثربخشی مناسب آن نیازمند همکاری مردم است.

محمدحسن متولی زاده تصریح کرد: با همکاری مردم و رعایت الگوی مصرف، تابستان پیش رو را بدون خاموشی پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: با اجرای طرح برق امید تاکنون ۷ و نیم میلیون مشترک از تخفیف صد درصدی بهای برق بهره‌مند شدند.

متولی زاده با اشاره به تعداد مشترکان پرمصرف بیان کرد: هفت‌صد و پنجاه‌هزار مشترک پرمصرف کشور به‌اندازه ۲۰ برابر مجموع مشترکان کم‌مصرف، برق مصرف می‌کنند.

مدیرعامل توانیر بابیان اینکه برای تولید هر کیلووات ساعت برق، یک کیلوگرم گاز دی‌اکسید کربن در هوا پخش می‌شود، افزود: خاموشی یک لامپ اضافه در شبکه، صرفه‌جویی معادل هزار مگاوات برق را به دنبال خواهد داشت و همکاری مردم نسبت به مدیریت مصرف برق می‌تواند باعث حفظ محیط‌زیست شود.

وی افزود: استفاده از کولرگازی در تمام دستگاه‌های اداری و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت نیرو ممنوع شده و در مناطق خشک نیز دما باید بر روی ۲۶ درجه تنظیم شود.

متولی زاده گفت: امسال به تمام دستگاه‌های دولتی تأکید شده که میزان مصرف خود را ۵۰ درصد کاهش دهند و این کاهش مصرف از طریق اینترنت اشیا رصد خواهد شد، در صورت عدم توجه به الگوی مصرف برق این مراکز قطع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول