اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

آثار «مدیریت میدانی» حاج قاسم در محور مقاومت نمود یافته/ کل فلسطین اشغالی زیر تیغ موشک‌های حماس است

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: شکست رژیم‌صهیونیستی به‌عنوان سرپل مهم غرب در منطقه نشان می‌دهد محور مقاومت دست بسیار بالایی دارد و می‌تواند شطرنج میدانی و نظامی منطقه را تغییر دهد.

آثار «مدیریت میدانی» حاج قاسم در محور مقاومت نمود یافته/ کل فلسطین اشغالی زیر تیغ موشک‌های حماس است

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه فرهیختگان گفت‌وگویی با حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل بین‌الملل انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

رژیم‌صهیونیستی با یک بحران نفس‌گیر و کم‌سابقه مواجه شده

- اتفاقات اخیر در فلسطین نتیجه ماجراجویی نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی بود که درحال خروج از چرخه قدرت و انتقال ریاست کابینه به فرد دیگری بود و قصد داشت شرایطی را فراهم کند که مدت زمان بیشتری در قدرت باقی بماند.

- آمادگی نیروهای حماس و جهاد اسلامی و رزمندگان فلسطینی برای تغییر قواعد درگیری در صحنه میدانی موجب شد رژیم‌صهیونیستی با یک بحران نفس‌گیر و کم‌سابقه مواجه شود.

تمام مظاهر و پدیده‌های حیات در اراضی اشغالی متوقف شده

- در ابتدا موشک‌های حماس می‌توانستند تنها ۲۰ کیلومتر از اراضی اشغالی را هدف قرار دهند، اما امروز پس از گذشت دو دهه و درطول ۱۵ سال گذشته این وضعیت تغییر یافته و موشک‌های حماس توانستند عمق ۲۸۰ کیلومتری اراضی اشغالی را هدف قرار دهند.

- اکنون به‌مدت هفت‌روز است که تمام مظاهر و پدیده‌های حیات در اراضی اشغالی متوقف شده، فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون یک‌هفته تعطیل بوده.

- ۲۸۰ کیلومتر برد موشک‌های حماس است و این یعنی تمام شهرهای فلسطین اشغالی تحت نظر موشک‌های حماس قرار دارند.

رژیم‌صهیونیستی روبه فروپاشی است

- برآورد خسارت‌ها و گزارش رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی نشان می‌دهد بر اثر تعطیلی تمام نهادهای اقتصادی و راهبردی رژیم‌صهیونیستی، روزانه یک‌میلیارد خسارت متوجه این رژیم است.

- اتفاقاتی که رقم خورده نشان می‌دهد رژیم‌صهیونیستی روبه فروپاشی است و دومین شکست رژیم‌صهیونیستی درطول دودهه گذشته بعد از جنگ ۳۳ روزه لبنان در سال ۲۰۰۶، در انتظار رژیم‌صهیونیستی است.

آثار «مدیریت میدانی» شهید سلیمانی در محور مقاومت نمود یافته است

- سمت‌وسوی این جنگ نشان می‌دهد درحال حاضر جبهه گسترده‌ای به‌وجود آمده که هم آمریکا و هم غرب و رژیم‌صهیونیستی بازنده آن هستند و آینده منطقه به‌سمت محور مقاومت و پیروزی ملت‌های منطقه خواهد بود.

- ایران نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین محور مقاومت اکنون دست بالایی دارد و آثار مدیریت میدانی شهیدقاسم سلیمانی در عرصه‌های محور مقاومت اکنون نمود یافته است.

 محور مقاومت شطرنج میدانی و نظامی منطقه را تغییر داد

- خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان نشانه شکست ناتو و آمریکا در افغانستان پس از دو دهه کامل بعد از اشغال افغانستان است.

- درواقع مقابله مردم عراق با نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق یک شکست بزرگ دیگر برای آمریکا است.

- همچنین شکست رژیم‌صهیونیستی به‌عنوان سرپل مهم غرب در منطقه نشان می‌دهد محور مقاومت دست بسیار بالایی دارد و می‌تواند شطرنج میدانی و نظامی منطقه را تغییر دهد.

رژیم‌صهیونیستی در انزوای کامل فرو رفته است

- رژیم‌صهیونیستی اکنون در انزوای کامل فرورفته و اروپا و آمریکا هزینه‌های سنگینی متحمل شدند.

- رژیم‌صهیونیستی در عرصه سیاسی هم شکست خورده؛ چراکه درطول یک سال گذشته ۴ دوره انتخابات در رژیم‌صهیونیستی انجام شده و حزب لیکود و سیاست‌های بنیامین نتانیاهو شکست خورده است.

- یک نوع خلأ سیاسی و امنیتی در رژیم‌صهیونیستی حاکم است.

اسطوره شکست‌ناپذیری ارتش رژیم‌صهیونیستی به بایگانی تاریخ سپرده شد

- محور مقاومت الان تجربه بسیار بالای میدانی کسب کرده و دیگر اسطوره شکست‌ناپذیری ارتش رژیم‌صهیونیستی برای همیشه به بایگانی تاریخ سپرده شد.

- رژیم‌صهیونیستی برای مدت‌زمان طولانی دچار انزوا خواهد شد و ایران به‌عنوان رهبر محور مقاومت می‌تواند به‌خوبی عرصه‌های میدانی را مدیریت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول