اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

زواوی: ایران شریک پیروزی فلسطین در مقاومت ۱۲ روزه است/ پشت سر رهبر انقلاب در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند

سفیر فلسطین در ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران شریک اصلی ما در این پیروزی بزرگ و استکبارستیزانه است، گفت: روزی خواهد رسید که پشت سر امام خامنه‌ای عزیز در مسجدالاقصی نماز بخوانیم.

زواوی: ایران شریک پیروزی فلسطین در مقاومت ۱۲ روزه است/ پشت سر رهبر انقلاب در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خبرگزاری میزان گفت‌وگویی با صلاح زواوی سفیر کشور فلسطین در جمهوری اسلامی ایران انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

ایران، شریک اصلی فلسطین در جشن پیروزی نبرد ۱۲ روزه غزه

- نخست این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت فلسطین را به رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز و ملت بزرگ ایران به عنوان حامیان اصلی ملت مظلوم فلسطین که در راهپیمایی روز قدس و مراسم مختلف با مردم فلسطین هم ندا می‌شوند و ندای مرگ بر این رژِیم صهیونیستی را سر می‌دهند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

- جمهوری اسلامی ایران شریک اصلی ما در این پیروزی بزرگ و استکبار ستیزانه است.

 

انتقال پرواز‌ها از فرودگاه رژیم صهیونیستی از ترس قدرت موشکی مقاومت

- تمام گروه‌های فلسطینی در غزه به ویژه حماس و جهاد اسلامی در پاسخ به حملات این رژیم کودک‌کش، موشک را با موشک، گلوله را با گلوله، بمب را با بمب پاسخ دادند.

- پیروزی ما در نبرد ۱۲ روزه غزه باعث شد تا آن‌ها از همان جامی بعد از ۷۰ سال ظلم و اشغال‌گری در فلسطین مظلوم بنوشند.

- شهرک‌نشینان و فرماندهان رژِیم صهیونیستی برای اولین بار با فرار از خانه‌هایشان به پناهگاه‌ها پناه بردند.

- جبهه مقاومت در پاسخ به ویران شدن ساختمان‌ها، خانه‌ها و بیمارستان‌های ما در حملات این رژیم جعلی، با رونمایی از قدرت موشکی خود تقابل به مثل کرده و این اماکن رژیِم صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار دادند.

- از طرفی هم فرودگاه‌های این رژِیم از کانون‌های اصلی هدف موشک‌های مقاومت بود که این دشمن متجاوز از ترس پروازهایشان را به جای دیگری انتقال دادند.

دنیا در جریان نبرد ۱۲ روزه غزه فهمید فلسطین صاحب دارد

- قبل از میانجی‌گری مصر رژیم صهیونیستی دنبال راه حلی برای آتش بس بود، بعد مصری‌ها وارد مذاکره با ما و دشمن متجاوز شدند و آتش بس اعلام شد.

- ما به رزمندگان جبهه مقاومت و فرزندان فلسطین در کل سرزمین‌های اشغالی و به ویژه در غَزه افتخار می‌کنیم، این نبرد حماسه‌ساز در تاریخ فلسطین باعث شد تا دنیا بفهمد که فلسطین صاحب دارد و حق با مردم فلسطین است.

بدون کمک ایران نمی‌توانستیم چنین پیروزی بزرگی را رقم بزنیم

- بدون کمک جمهوری اسلامی ایران نمی‌توانستیم همچین پیروزی بزرگی را در سنگر مقاومت برابر تجاوز این رژِیم غاصب داشته باشیم.

- خدا ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب را حفظ و شهدای شما و مقاومت جهان اسلام را و به خصوص فلسطین در بهشت بَرین با پیغمبران و صالحان محشور بفرماید به امید آزادی کل فلسطین ان‌شاءالله.

- جبهه مقاومت فلسطین در نبرد ۱۲ روزه غزه، معادله وحشت در سرزمین اشغالی را رقم زد، شهدای زیادی را در این جریان از دست دادیم، قطعاً شهدای ما در بهشت و کشته شدگان آن‌ها در جهنم خواهند سوخت.

غزه نیاز به بازسازی دارد

- امروز غزه نیاز به بازسازی دارد تا شهرها، بُرج‌ها، خانه‌ها و بیمارستان‌های ویران شده در جریان حملات رژِیم صهیونیستی را از نو بسازد.

- از طرفی هم زخمیان، معلولان و خانواده شهدا نیاز به حمایت و دلجویی دارند و این اتفاق باید با اتحاد اُمت اسلام و آزادگان جهان در فلسطین بیفتد، آن هم در شرایطی که دشمن اتحاد و وحدت ملت‌های مسلمان را برای تحقق اهداف شوم استکباری خود هدف گرفته است.

فرارشهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی پیامد قدرت موشکی مقاومت

- ملت فلسطین از سرزمین خود رانده شده و ملت‌های غریب‌های با قومیت‌ها، اخلاق، فرهنگ و زبان مختلف جایگزین شدند.

- در جریان پاسخ موشکی مقاومت به حملات رژِیم صهیونیستی خیلی از شهرک‌نشینان از این منطقه خارج شدند در چنین شرایطی اسرائیل نمی‌تواند دولت واحدی داشته باشند.

بمب در برابر بمب، موضع جدید جبهه مقاومت است

- تلاش‌هایی در رابطه با وحدت گروه‌های مختلف فلسطینی داشتیم که برخی از این اقدامات موفق و بخشی هم ناموفق بود.

- در نبرد ۱۲ روزه غزه، همه گروه‌های فلسطینی در قالب یَدی واحد و به شکل متحد برابر رژیم صهیونیستی ایستادند و در کنار مقاومت با پاسخ به حملات موشکی این رژیم غاصب، از قدرت جدید جبهه مقاومت رونمایی کردند.

- مردم ما با سنگ و چنگ و دندان از سرزمین خود دفاع کردند و امروز موشک در برابر موشک و بمب در برابر بمب، موضع جدید جبهه مقاومت نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی است.

پشت سر مقام معظم رهبری در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند

- شکی ندارم که این سخن تاریخی مقام معظم رهبری که فرمودند «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.» به حقیقت خواهد پیوست.

- از خداوند بزرگ می‌خواهیم این امر را محقق کند، ایشان بابت این سخن ارزشمند خود دلایلی دارد که قطعاً ما انسان‌های عادی قدرت درک آن را نداریم.

- این وعده رهبر معظم انقلاب قطعاً اتفاق خواهد افتاد و روزی خواهد رسید که پشت سر امام خامنه‌ای عزیز در مسجدالاقصی نماز بخوانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول