اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

بازار مرغ طی دو ماه آینده تک‌نرخی می‌شود/ تولید جوجه یک‌روزه و واردات تخم‌مرغ نطفه‌دار برای رفع کمبود مرغ

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: در یکی دو ماه آینده مشکل کمبود مرغ برطرف می‌شود و دیگر بحث مرغ آزاد و مصوب نداریم بازار مرغ تک نرخی می‌شود.

بازار مرغ طی دو ماه آینده تک‌نرخی می‌شود/ تولید جوجه یک‌روزه و واردات تخم‌مرغ نطفه‌دار برای رفع کمبود مرغ

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران درباره وضعیت بازار مرغ و تخم‌مرغ گفت: هم‌اکنون مرغ به نرخ مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان در واحدهای صنفی و میادین تره‌بار توزیع می‌شود.

مهدی یوسف‌خانی افزود: در ماه‌های پیش علت گرانی مرغ کاهش تولید جوجه یک روزه بود و برای رفع این مشکل به تولید جوجه یک‌روزه و واردات تخم‌مرغ نطفه‌دار پرداختیم هنوز به شرایط عادی بازنگشته‌ایم، ولی شرایط رو به بهبود است و دریکی دو ماه آینده مشکل برطرف می‌شود و دیگر بحث مرغ آزاد و مصوب نداریم و بازار مرغ تک‌نرخی می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون بازار آزاد نرخ خود را دارد و مرغ باقیمت آزاد تهیه،کشتار و عرضه می‌شود و در ماه‌های آینده که  وضعیت تولید بهتر شود قیمت‌ها نیز تک‌نرخی می‌شود.

یوسف خانی با اشاره به وضعیت بازار تخم‌مرغ گفت: در روزهای اخیر تخم‌مرغ مقداری افزایش قیمت داشته است و تا مرز ۱۹ هزارو  ۵۰۰ تومان رسیده در هفته‌های قبل وضعیت بهتر بود حتی تا زیر نرخ مصوب یعنی ۱۳ هزار تومان هم رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: قیمت تخم‌مرغ یک ماه‌ رو به افزایش است و نرخ مصوب تخم‌مرغ ۱۷ هزار تومان است. ولی تولید تخم‌مرغ کم است و باید بیشتر شود و دریکی دو ماه آینده وضعیت بهتر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول