اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

عباسی: باب مذاکره برجامی با طرف‌های غربی باز است/ کفه قدرت در مذاکرات به‌سمت ایران است

نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران زمانی به میز مذاکره بازمی‌گردد که منطق پیروی و ادلّه خودش را داشته باشد و از حقوق خودش دفاع کند.

عباسی: باب مذاکره برجامی با طرف‌های غربی باز است/ کفه قدرت در مذاکرات به‌سمت ایران است

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان آغاز مذاکرات برجامی ایران و ۱+۴ گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره باب مذاکره با طرف‌های غربی در چارچوب منطق و اقتدار را باز گذاشته است.

فریدون عباسی با تأکید بر اینکه "در مذاکرات باید مواردی را به‌عنوان اهرم قدرت در دست داشته باشیم"، ادامه داد: متأسفانه دولت گذشته سایه جنگی در کشور ایجاد کرد و در جنگ واقع‌نشده شکست خورد و در پی آن معاهده خلع‌سلاح امضا کرد و دست کشور را از همه جهات بست اما در دولت جدید انسجام و مدیریت مناسبی برای به سرانجام رساندن مذاکرات با طرف‌های غربی وجود دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره درخواست طرف‌های غربی برای بازگشت ایران به میز مذاکره، ابراز کرد: طرف‌های غربی مدام اعلام می‌کنند برای انجام مذاکرات زمان ایران کم است، آنها باید اعلام کنند چرا این زمان کم است و زمانی که آنها در نظر می‌گیرند چه‌میزان است و می‌خواهند چه اقدامی برای رسیدن به توافق انجام دهند.

نماینده کازرون در مجلس با اینکه  ایران زمانی به میز مذاکره بازمی‌گردد که منطق پیروی و ادلّه خودش را داشته باشد و از حقوق خودش دفاع کند، اظهار داشت: ایران در شرایطی که در قدرت باشد مذاکره می‌کند که امروز کفه قدرت در مذاکرات به‌سمت ایران سنگینی می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول