اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

باهنر: اصلاح‌طلب نشده‌ام/ دولت رئیسی دولت مطلوب ماست

محمدرضا باهنر، نماینده ادوار مجلس و از چهره‌های سیاسی اصولگرا که به تازگی اخبار جلسه او با روحانی، لاریجانی، ناطق نوری رسانه‌ای شد، می‌گوید دیدارش با روحانی سیاسی نبوده، اصلاح‌طلب نشده و دولت سایه‌ای هم در کار نیست.

باهنر: اصلاح‌طلب نشده‌ام/ دولت رئیسی دولت مطلوب ماست

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر، نماینده ادوار مجلس و از چهره‌های سیاسی اصولگرا که به تازگی اخبار جلسه او با روحانی، لاریجانی، ناطق نوری و همچنین خبر تشکیل «دولت سایه» با افراد مزبور رسانه‌ای شد، می‌گوید دیدارش با روحانی سیاسی نبوده، اصلاح‌طلب نشده و دولت سایه‌ای هم در کار نیست.

او در گفتگو با سایت اصلاح‌طلب جماران گفته که اخیراً جلساتی با برخی آقایان داشته، اما حرف و حدیث‌ها در مورد این جلسات را رد کرده است.

باهنر درخصوص جلسه‌اش با ناطق نوری گفته: «در ادامه جلسه ماهانه و مستمری است که از زمان مجلس پنجم تشکیل شده» حاضران در جلسه را هم طبق قول باهنر «اعضای هیئت رئیسه مجالس کشور از مجلس پنجم تا امروز» تشکیل می‌دهند.

حسن روحانی هم در مجلس پنجم عضو هیئت رئیسه بوده و طبیعتاً در این جلسات حضور دارد. گرچه «در دورانی که رئیس‌جمهور بودند کمتر شرکت می‌کردند.»‌

باهنر می‌گوید: «پس از اتمام کار دولت دوازدهم هم من یک جلسه به دیدن آقای روحانی رفتم. با جناب آقای دکتر لاریجانی هم گاهی دیدار‌هایی داریم. اما با جناب آقای خاتمی شاید حدود پنج یا شش سال است که دیداری نداشته‌ایم؛ یعنی موقعیتی اتفاق نیفتاده که در جلسه‌ای با هم رو در رو شده باشیم که بخواهیم صحبتی داشته باشیم.»

او بحث دولت سایه را که محمود علیزاده طباطبایی، وکیل اصلاح‌طلب بیان کرد، رد می‌کند: «اینکه گفته شد ما چیزی تحت عنوان «دولت سایه» تشکیل داده‌ایم، خیر اینطور نیست. الان دولت جناب آقای رئیسی دولت مطلوب ماست و دعا می‌کنیم خداوند به این دولت توفیق بدهد که موفق باشد.»

باهنر اصلاح‌طلب شدنش را هم رد می‌کند: «این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام یا اصلاح طلب شده ام، حرف درستی نیست. مهر اصولگرایی روی پیشانی ما خورده است و همیشه یک اصولگرا هستم... کلیت حرف من در دیدار آقای روحانی هم این بود که «شما از شخصیت‌های خدمتگزار نظام هستید و نباید از دایره حکومت خارج شوید».

او ایراد دولت روحانی را عدم ارتباط با مردم دانسته است: «دولت آقای روحانی یکی از اشکالات دولتش این بود که به اصطلاح ویترین خوبی نداشت، یعنی رابطه خوبی با مردم نداشت و بین مردم حضور نداشت. اما درباره دیدار من و آقای روحانی، بحث اصلاً سیاسی نبوده است.»

منبع: روزنامه جوان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول