اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

دستمزدهای عجیب برخی موسسات برای آموزش ارزهای دیجیتال/ یک ماه تدریس، ۲۰ میلیون!

وعده سودهای آنچنانی کلاس‌های نیمه‌خصوصی آموزش ارز‌های دیجیتال چنان هیجان‌آور است که برخی موسسات و اشخاص حقیقی برای یک‌ماه بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان از هر نفر هزینه آموزش دریافت می‌کنند.

دستمزدهای عجیب برخی موسسات برای آموزش ارزهای دیجیتال/ یک ماه تدریس، ۲۰ میلیون!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه فرهیختگان نوشت: کلاس‌های نیمه‌خصوصی آموزش ارز‌های دیجیتال که قیمت‌های گزافی دارند و مهم‌تر از آن با انواع و اقسام ترفندها سعی می‌کنند ذهن مخاطب را در نگاه اول تسخیر کنند. وعده سودهای آنچنانی چنان هیجان‌آور است که برخی موسسات و اشخاص حقیقی برای یک‌ماه بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان از هر نفر هزینه آموزش دریافت می‌کنند. به‌عبارتی هر ساعت آموزش برای یک نفر بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و یک جلسه دوساعته حدود یک‌میلیون تومان آب می‌خورد.

البته فقط درآمدزایی موسسات و اشخاص حقیقی از آموزش فقط در برگزاری کلاس‌های عمومی و خصوصی خلاصه نمی‌شود، عضویت در کانال‌های VIP گاهی برای هر ماه بین ۲۷۰ تا ۷۵۰ هزار تومان و حتی یک میلیون تومان برای هر فرد هزینه دارد.
 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول