اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

راهبرد جدیدی برای مقابله با رژیم صهیونیستی درحال شکل‌گیری است/ روز قدس امسال پیام‌های جدیدی دارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: یک جبهه و راهبرد جدیدی برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس درحال شکل گیری است. به همین دلیل روز جهانی قدس امسال پیام های جدیدی به همراه دارد.

راهبرد جدیدی برای مقابله با رژیم صهیونیستی درحال شکل‌گیری است/ روز قدس امسال پیام‌های جدیدی دارد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، سردار ‌محمدحسین سپهر فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا  در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: با توجه به تغییرات راهبردی و اساسی که در غرب آسیا صورت گرفته و ما شاهد تضعیف حضور قدرت های استکباری بویژه آمریکا در منطقه هستیم و همچنین تشدید دوران امنیتی رژیم صهیونیستی و درمقابل آن رشد و اقتدار قدرت مقاومت و همچنین ایستادگی ملت فلسطین در چندماه اخیرمقابل رژیم صهیونیستی، اهمیت روز جهانی قدس بیش ار پیش است.

وی ادامه داد: به برکت تدبیر امام راحل در انتخاب اخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس امروز مقاومت از اقتدار بسیار خوبی برخوردار است و درمقابل آن شاهد ضعف و ناتوانی اشغالگران قدس هستیم.

سردار ‌سپهر با اشاره به تحولات منطقه و جهانی در ماه های اخیر گفت: خوشبختانه شاهد تغییر معادلات جهانی به نفع جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین هستیم و درمقابل جبهه غرب به رهبری آمریکا دچار ضعف است. بر همین اساس یک جبهه و راهبرد جدیدی برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس درحال شکل گیری است. به همین دلیل روز جهانی قدس امسال پیام های جدیدی را برای انسجام و هم افزایی جبهه مقاومت و همچنین یکدلی مردم فلسطین و گروه های مقاومت به همراه دارد.

وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال میتواند نوید بخش یک حرکت نو و نوید بخش آزادی و رهایی برای مسلمانان فلسطین در غرب آسیا و جهان اسلام باشد. حرکت منسجم، یکدل و یکصدای مردم مسلمان در روز قدس میتواند چشم انداز پیروزی نزدیکی را برای مردم فلسطین داشته و امید و نشاط را برای آنها به ارمغان آورد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با اشاره به توان و اقتدار جبهه مقاومت گفت: امروز محور مقاومت قادر به تهدید تمام موجودیت رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول