اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

پروژه مشترک سوئد و منافقین؛ حمید نوری چگونه با اتهامات واهی راهی زندان شد؟

سوئد نظام قضایی خود را در اختیار منافقین قرار داده است. هزینه چند ده میلیون دلاری این دولت حاکی از تداوم سیاست حمایت استکهلم از تروریست‌ها و برنامه‌های خرابکارانه علیه ایران است.

پروژه مشترک سوئد و منافقین؛ حمید نوری چگونه با اتهامات واهی راهی زندان شد؟

فارس پلاس؛ روایت روز:‌ شروع ماجرا به آبان سال ۱۳۹۸ بازمی‌گردد. فردی به نام حمید نوری از کارکنان سابق قوه قضائیه برای حل و فصل اختلافات خانوادگی دختر خوانده‌اش عازم استکهلم سوئد می‌شود. غافل از اینکه ماجرا یک سناریو از پیش طراحی شده برای آغاز یک نمایش رسانه‌ای است.

عامل اجرایی سناریو نیز یک سرویس امنیتی با همکاری تروریست‌های خلق (منافقین) هستند. حمید نوری به محض ورود به فرودگاه آرلاندا توسط نیروهای امنیتی سوئد بازداشت می‌شود و اکنون قریب به ۳۰ ماه است که در انفرادی نگه‌داری می‌شود.

پیامک تبریک عید «حسن روحانی» دردسر ساز شد!

دادگاه به اصطلاح محاکمه حمید نوری از مرداد ۱۴۰۰ آغاز شد. مبنای دادگاه نیز داستان مجعول موسوم به اعدام‌های سال ۶۷ است.

منافقین سال‌هاست ادعا می‌کنند که جمهوری اسلامی دست به اعدام دسته جمعی اعضای مجاهدین خلق زده و لیستی از اسامی نیز منتشر کرده‌اند. این در حالی است طبق نقل‌ها، بعضی از این اسامی مربوط به افرادی است که در جریان عملیات مرصاد به هلاکت رسیدند. 

در مجموع ۹۰ جلسه‌ی دادگاه برگزار شده و بیش از ۸۰ نفر که اکثرا از  منافقین هستند علیه حمید نوری شهادت دادند، اما دادگاه سوئد به شاهدان همسو با نوری اجازه شهادت نمی‌دهد.

مضاف بر این، دادگاه دچار تناقضاتی است که نشان از دست خالی برگزارکنندگان آن دارد. یک مورد جالب در این دادگاه این بود: یکی از وکلای منافقین در دادگاه ادعا می‌کند حمید نوری فردی بسیار مهم بوده و با رهبران جمهوری اسلامی مستقیماً در ارتباط است.

سند این مدعا نیز پیام تبریک عید نوروز از سوی روحانی رئیس جمهور وقت بود!

 

 

مالیات سوئدی‌ها خرج جنایتکارترین فرقه قرن چهاردهم ایران شد!

نکته دیگر ماجرا اینجاست که سران فرقه رجوی اجازه حضور اعضای فعلی مجاهدین خلق در دادگاه سوئد را ندادند. زیرا مشخص نیست در پادگان فعلی منافقین در بندر «دورس» آلبانی چه می‌گذرد. پادگانی که سیم‌های خاردار آن به سمت داخل است و نشان از هراس سازمان از فرار نیروهای تحت امر خود دارد. 

بر همین اساس، دولت سوئد در اقدامی عجیب دادگاه را به مدت ۲ هفته به پادگان مجاهدین خلق در آلبانی انتقال داد. امّا این تنها اقدام حامیانه استکهلم از فرقه رجوی نبود.

دولت سوئد تاکنون ۵۰ میلیون یورو از جیب شهروندان سوئدی برای نمایش رسانه‌ای "جنایتکارترین فرقه قرن چهاردهم ایران" هزینه کرده است. برآورد می‌شود این هزینه تا پایان دادگاه به ۱۲۰ میلیون یورو نیز خواهد رسید.

نیروهای امنیتی سوئد در این مدت حمید نوری را از حقوق اولیه‌ خود محروم کرده‌اند. نوری به دلیل عدم دسترسی به مراقبت‌های پزشکی دچار ضعف شدید بینایی شده است. تا دو سال نیز اجازه ملاقات حضوری با خانواده به نوری داده نشده است.

«کاظم غریب آبادی» دبیر ستاد حقوق بشر اعلام کرد که با نوری در زندان بطور غیر انسانی و تحقیرکننده‌ای رفتار شده است. از جمله: شکنجه و برهنگی کامل! 

«غریب آبادی» صراحتاً گفته است: سوئد در اروپا به مرکزی برای هدایت اقدامات تروریستی علیه ایران تبدیل شده است. رهبر گروهک حرکه النضال (حبیب الاسیود - معروف به چعب) در سوئد مستقر بود و از تسهیلات دولت این کشور نیز برخوردار بود. برخی اعضای گروهک تروریستی منافقین نیز در این کشور حضور دارند و اقدامات تروریستی خود علیه ایران را از این کشور هدایت می‌کنند. 

دبیر ستاد حقوق بشر همچنین می‌گوید:‌ این که دولت سوئد با اختصاص بودجه ده‌ها میلیون یورویی نظام قضایی خود را در اختیار این گروهک قرار داده، خود حاکی از تداوم سیاست حمایت این کشور از تروریست‌ها و برنامه‌های خرابکارانه علیه جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول