اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  شبکه های اجتماعی

روایت بدون روتوش یک دانشجو از حوادث شریف

یک کاربر توئیتر در رشته‌توئیتی با عنوان «مشاهداتم از دانشگاه شریف...» اتفاقات اخیر دانشگاه شریف را روایت کرده است.

روایت بدون روتوش یک دانشجو از حوادث شریف

فارس پلاس؛ شبکه‌های اجتماعی - یک کاربر توئیتر به نام «رئوف» در رشته‌توئیتی با عنوان «مشاهداتم از دانشگاه شریف...» نوشت: چند روز پیش حضرات روسای دانشگاه شریف تصمیم به برگزاری تریبون آزاد میگیرن...دیروز تریبون آزاد برگزار شد و تقریبا همه چیز خوب پیش رفت تا زمانی که یکی از خانمای دانشجو ابتدا پشت تریبون کشف حجاب کرد و بعدش بالا تا پایین نظام رو شست و واکنش رییس دانشگاه و دوستان مدعی فقط نگاه کردن بود.

زمان ناهار ی عده از دخترا وارد سلف آقایون میشن و با هم غذا میخورن، اتفاقات دیروز باعث شد بچه های انقلابی امروز جلوی دانشکده کامپیوتر تجمع کنن و به تصمیمات و عدم برخورد رییس و ارکان دانشگاه اعتراض کنن و شروع میکنن به شعار دادن (مسئول بی کفایت استعفا استعفا).

همزمان تعدادی از دانشجو ها مجددا میرن سمت سلف و خواستار اختلاط دخترا و پسرا تو سلف میشن که اوضاع رو متاسفانه متشنج میکنن، اوضاع ادامه داره تا اینکه بچه ها میرن واسه برگزاری نماز جماعت، وسط نماز یهو به نمازگزارای خانم حمله میشه که با میله میزنن تو سر ی سری از خانمای نمازگزار و چوب پرده هایی که برای فاصله بین خانم و آقایون نمازگزار قرار دادن رو درمیارن و شروع میکنن به رقصیدن آقای جمهوری اسلامی.

مماشات بیشتر با این قوم داعشی، فقط باعث افزایش فضای دوقطبی میشه، چون بچه های انقلابی کم کم به این نتیجه میرسن که برای دفاع از آرمان های خمینی کبیر، باید خودشون وارد عمل بشن.

#برای_کشتن_همکلاسی
 


به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته تعدادی از دانشجویان با حمله به سلف سرویس دانشگاه، درها و پنجره‌های سالن غذاخوری البرز این دانشگاه را شکستند و با مسئولین حراست دانشگاه و برخی دانشجویان درگیر شدند و به آنها صدمه زدند. مطالبه این دانشجویان که اکثریت آنها پسران دانشجو بودند، حضور مختلط در سلف سرویس دانشگاه و غذا خوردن با خانم‌ها بود.

 

 

سرانجام با سکوت و همراهی مسئولین دانشگاه، با ورود این دانشجویان به محیط سلف سرویس، تعدادی از آنها به رقص و پایکوبی پرداختند و خوشحالی خود را از این اتفاق بروز دادند.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول