اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

شبهه و شایعه

نمونه‌ دیگری از بی‌اعتباری رسانه‌های معاند/ ادعای کما رفتن فردی که دستگیر هم نشده بود

رسانه‌های معاند درحالی با انتشار اخباری درباره حسن فیروزی مدعی به کما رفتن وی شده بودند که اصلاً وی بازداشت نشده بوده و قصد فرار از ایران را داشته است.

نمونه‌ دیگری از بی‌اعتباری رسانه‌های معاند/ ادعای کما رفتن فردی که دستگیر هم نشده بود

از شایعه تا واقعیت؛ وحید شیاسی: چند روزی است که رسانه‌های معاند به صورت زنجیره‌ای و هماهنگ در ادامه دروغ‌پردازی ها و سیاه‌نمایی علیه ایران، خبر از شکنجه و حتی به کما رفتن فردی به نام حسین فیروزی از معترضان اخیر دادند.

رسانه‌هایی مانند بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، منوتو و ... حتی برای اثرگذاری بیشتر روی مخاطب تصاویر فرزند وی، وویس‌های از فیروزی منتشر کردند تا حس ترحم بیشتری برای وی ایجاد کنند.

 

همه این اخبار رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی درباره حسن فیروزی درحالی است که امروز مشخص شد، وی حین فرار از مرزهای آبی دستگیر شد.

حسن فیروزی در اولین اظهارنظرش در این باره گفت: «چون به طلبکاران خود بدهی داشتم تصمیم گرفتم از خانه فرار کنم و سناریوی بازداشت و شکنجه خود را طراحی و آن را با اعضای رسانه‌های خارج از کشور مطرح کردم. قصدم این بود تا بتوانم از این داستان به نفع خودم استفاده کنم و با ربط دادن موضوع دستگیری‌ام به اتفاقات اخیر در کشور گفتم که توسط ماموران امنیتی بازداشت و روانه زندان شده‌ام تا از دست طلبکاران نجات پیدا کنم اما من حتی یک روز هم در پی حوادث اخیر کشور دستگیر نشده و در بازداشت نبوده‌ام. هیچ جای بدنم کبود نیست و هیچ‌وقت شکنجه نشده‌ام».(اینجا را بخوانید)

 

به گزارش فارس، عملکرد ۵ رسانه بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و منوتو و صفحات مجازی آنها نشان می‌‌دهد این رسانه‌ها تنها در ۲۵ روز ۱۷۳۱۲ دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند.

پیش از این نیز در گزارشی به این موضوع پرداخته شد که رسانه‌های معاند برای جبران بی‌اعتباری شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان دست به دامن رسانه‌هایی مانند CNN و NewYorkTimes شدند(اینجا را بخوانید).

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول