اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

گله گوساله! (گفت و شنود)

این روزها سفر ابراهیم رئیسی به آمریکای لاتین و امضای قراردادهای تجاری و اقتصادی، حتی گروهک‌های اپوزیسیون را هم به جان یکدیگر انداخته است.

گله گوساله! (گفت و شنود)

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها-کیهان نوشت:گفت: سفر آقای رئیسی به سه کشور آمریکای لاتین و امضای قراردادهای تجاری و اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های فرا‌سرزمینی ایران در این کشورها از یک‌سو، آمریکا و اروپا را به وحشت ‌انداخته و از بی‌اثر شدن تحریم‌ها نگران کرده است و از سوی دیگر گروهک‌های اپوزیسیون را به جان هم انداخته است!

گفتم: گروهک‌های اپوزیسیون به قول مدیر رادیو ضد انقلاب زمانه (هلند) برده‌هایی هستند که حتی افکارشان هم نباید با آنچه صاحبان برده‌دار آنها یعنی آمریکا و اروپا از آنها می‌خواهند متفاوت باشد! به همین علت است که به قول سرکرده گروهک کومله در این‌گونه موارد به جان هم می‌افتند.

گفت: یکی از سلطنت‌طلب‌ها توئیت زده و پیشنهاد کرده که باید طرفداران رضا ربع پهلوی زیاد بشوند تا اپوزیسیون به اتحاد برسد!

گفتم: یارو به رفیقش می‌گفت؛ بعضی‌ها از خدا درخت می‌خواستند، جنگل داد. گُل خواستند، باغ داد. می‌ترسم اگر رضا پهلوی را بخواهم، یک گله گوساله بدهد!

گفت: بگو بلانسبت!

گفتم: بله، حق با شماست. بلانسبت گوساله! 

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول