اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  روایت روز

آیا در حلقه‌های مخفی هالیوود «خون کودکان» محبوب است؟ +فیلم

کاویزل که یک مسیحی بسیار مقیّد و معتقد است و بعد از نقش‌آفرینی حضرت عیسی(که آن فیلم باعث خشم شدید یهودیان شد) تقریبا در هالیوود بایکوت شده بود، از یک تجارت سیاه، اهریمنی و میلیارد دلاری گفت: تجارت کودکان برای خون!

آیا در حلقه‌های مخفی هالیوود «خون کودکان» محبوب است؟ +فیلم

فارس پلاس؛ روایت روز - اخیرا، بازیگر آمریکایی، جیمز کاویزل، هنرمندی که با ایفای نقش عیسی(ع) در فیلم «مصایب مسیح» ساخته‌ی مل گیبسون به شهرت رسید، در ویدئویی برای تبلیغ فیلم جدید خود، اظهاراتی تکان‌دهنده داشت.
 


جیمز کاویزل


کاویزل که یک مسیحی بسیار مقیّد و معتقد است و بعد از نقش‌آفرینی حضرت عیسی (فیلیم که باعث خشم شدید یهودیان شد) تقریبا در هالیوود بایکوت شده بود، از یک تجارت سیاه، اهریمنی و میلیارد دلاری گفت: تجارت کودکان برای خون!

فیلم اخیر او، «نوای آزادی» (Sound of Freedom) از روی خاطرات یک افسر سابق سیا، تیم بالارد، ساخته شده که بعد از مواجهه با ابعاد خوفناک قاچاق کودکان، از کار رسمی خود کناره گرفت تا به صورت شخصی به تحقیق درباره شبکه‌های سرّی، پرقدرت و ذی‌نفوذ قاچاق کودکان با هدف بردگی جنسی و قربانی مناسکی، بپردازد.

 

 

 


تیم بالارد در کنار جیمز کاویزل و بازیگر زن فیلم


کاویزل همچنین فاش کرد که تیم بالارد، نویسنده‌ای که او در این فیلم زندگیش را به تصویر می‌کشد، "همین الان هم در حال نجات کودکان است، زیرا آن‌ها در حال حاضر بچه‌ها را از تاریک‌ترین دخمه‌های جهنمی بیرون می‌کشند، در زباله‌دانی‌ها و انواع مکان‌ها."

 

تریلر فیلم نوای آزادی

کاویزل در ویدئوی خود، درباره‌ی مادّه‌ای حرف می زند که چند سالی است به صورت جدی بحث آن، در رسانه‌های آلترناتیو و فعالان شبکه‌های اجتماعی، در جریان است. «آدرنوکروم» نام ماده‌ای است که گفته می شود مصرف آن در بین «نخبگان» حوزه‌های مختلف، از سیاست و اقتصاد، تا ورزش و سرگرمی و موسیقی بسیار رواج دارد.
 


کاویزل در این ویدئو می گوید:

" اساساً، شما در بدنتان آدرنالین دارید و وقتی می ترسید آدرنالین تولید می کنید. اگر در کوارتر چهارم ورزشکار هستید، آدرنالینی دارید که از شما خارج می شود. اگر کودکی بداند که قرار است بمیرد، بدنش این آدرنالین را ترشح می‌کند و اصطلاحات زیادی را [برای نامیدن این ماده} به کار می‌برند،... این بدترین وحشتی است که تا به حال دیده‌ام. این جنایتی است که به تنهایی فریاد می زند، حتی اگر خودم هرگز آن را ندیده باشم. این افراد که مرتکب چنین چیزی می شوند، مستحق هیچ رحمی نیستند."

در واقع، آدرنوکروم هورمونی بسیار کمیاب است که در مقیاس بسیار کم در بدن انسان تولید می شود. گفته می شود این هورمون  که همان ادرنالین اکسیده شده است، به طور خاص در وضعیت «ترس و گریز» توسط سیستم دفاعی بدن و در غددی چون پینه‌آل و  فوق‌کلیوی ترشح می شود تا در برابر ترومای جسمی و روحی از بدن محافظت کند. در واقع این هورمون، خصلت ترمیمی بسیار قوی روی بافت‌های بدن دارد. نکته اصلی اما این‌جاست که گفته می شود بیشترین میزان ترشح این هورمون در بدن کودکی است که به شدت ترسیده و آزاردیده است! قاچاقچیان آدرنوکروم خون کودک را به واسطه‌ی این که هنوز با بسیاری از سموم شیمیایی، الکل، نیکوتین و مخدرات آلوده نشده، مرغوب‌ترین نوع می دانند.
 

تصاویری از کودکانی که بر اساس گزارش‌های پلیس، ناپدید شدند و احتمال می‌رود که قربانی تولید آدرنوکروم شده‌اند
 

توضیحاتی درباره قیمت بالای آدرنوکروم و نحوه تولید این ماده در بدن فردی که ترسیده است

چند سال پیش، در شوی معروف آلن د جنرس، یک بازیگر مشهور آمریکایی، ساندرا بولاک، در پاسخ سوال مجری که چگونه خود را جوان و پوست خود را شاداب نگه می دارد و او به صراحت می گوید که از پوستی که از بدن یک «فرد کم‌سن» گرفته می شود، به عنوان ماسک استفاده می‌کند.

 

 

در سال ۲۰۱۶ انتشار گزارشی از یک کلینیک جوان‌سازی در لس انجلس، در رسانه‌های آمریکایی جنجالی شد. کلینیک «آمبروزیا»، در کالیفرنیا، توسط یک پزشک ۳۲ ساله به نام جسی کارمازین اداره می شود که برای مشارکت در چیزی که او آن را "مطالعه" می نامد، ۸۰۰۰ دلار (۶۲۰۰ پوند) هزینه می کند. تا آن زمان (۲۰۱۶)، او ۶۰۰ مشتری با میانگین سنی ۶۰ سال داشت. او مدعی شد که خون‌ها از بانک های خون محلی جمع آوری می شود، سپس جدا شده و با هم ترکیب می شود. برای تهیه یک بسته نیاز به چندین اهداکننده است.
 


کارمازین در کنفرانسی در سال ۲۰۱۷ در مورد آمبروزیا و مفهومی به نام «خودافزایشی» گفت: "ما شرکتی هستیم که علاقه مندیم شما را دوباره جوان کنیم."

وب‌سایت آمبروزیا ادعا می‌کند که طبق «مطالعات»، تزریق‌های آن «پیشرفت‌های آماری قابل‌توجهی» در نشانگرهای زیستی مرتبط با بیماری آلزایمر، سرطان و التهاب ایجاد می‌کند و مشتریان «پیشرفت‌های ذهنی» در حافظه، خواب و سایر زمینه‌ها را گزارش کرده‌اند.

با این حال، مناقشات بر سر این شرکت در فوریه ۲۰۱۹ به اوج رسید، زمانی که اسکات گوتلیب، کمیسر سازمان غذا و داروی آمریکا، بیانیه‌ای قوی صادر کرد و به مصرف‌کنندگان در مورد چنین تزریق‌هایی هشدار داد و گفت که تزریق پلاسما از اهداکنندگان کم‌سن برای کاهش آثار افزایش سن یا درمان سرطان هیچ نتیجه بالینی‌ای ندارد.

کارمازین مدعی شد که تقریباً بلافاصله پس از بیانیه FDA، انتقال خون به بیماران را متوقف کرد و تجارت خود را «تحت احتیاط فراوان» متوقف کرد. اما توقف عملیات زیاد طول نکشید و کارمازین چند ماه بعد تزریق خون را از سر گرفت.

کارمازین از گفتن تعداد کل مشتریان آمبروزیا خودداری کرد، اما گفت که افراد در هر سنی، از سی سالگی تا نود سالگی، که برخی از آنها سالم هستند، تزریق خون دریافت کرده‌اند. اما او گفت که هیچ برنامه ای برای انجام مطالعات بیشتر در مورد ایمنی و اثربخشی درمان آمبروزیا ندارد. این درمان اکنون در دسترس است. آزمایش‌ها بسیار پرهزینه هستند و واقعاً زمان زیادی می‌برند. او تاکید کرد: "من با ادامه دادن و ارائه این درمان به صورت تجاری به بیماران راحت هستم."

سال گذشته، «مگان فاکس»، ستاره‌ی زن هالیوود در مصاحبه‌ای به صراحت گفت که او و نامزدش، مشین گان کلی (ستاره‌ی راک)، در اجرای مناسک (ریچوال) خون یکدیگر را می خورند.
 

اعتراف مگان فاکس درباره خوردن خون همسرش در مراسم خاص


بعد از مصاحبه‌ مگان فاکس، دوباره شایعات درباره‌ی «تشنگی برای خون» در هالیوود داغ شد. عده‌ای فعالان شبکه‌های اجتماعی با جمع‌آوری تصاویر شماری از بازیگران هالیوود و مقایسه تصاویر انان با اختلاف زمانی ۱۰، ۱۲ ساله، به این نکته اشاره کردند که این بازیگران نه تنها به طور طبیعی یک دهه یا بیشتر پیر نشده‌اند، که حتی مثل مورد خواننده و تهیه‌کننده‌ موسیقی، فارل ویلیامز، جوان‌تر هم شده‌اند!
 

تصاویر مقایسه‌ای بازیگران با توجه به افزایش سن و شادابی بیشتر


اما این همه‌ی ماجرا نیست. انتشار عکس‌هایی از سلبریتی‌های معروف در سال ۲۰۲۰، با چهره‌های به شدت نزار و درهم‌شکسته، تئوری دیگری را داغ کرد مبنی بر این که به واسطه‌ مسدود شدن مرزهای قاچاق انسان به خاک آمریکا، به ویژه مرز مکزیک و سختگیری مقامات فدرال در آن سال، محموله‌های خون و آدرنوکروم سر موقع به هالیوود نرسیده است و این چهره‌های نزار و بی‌روح، محصول «خماری آدرنوکروم» است.
 

تصاویری از چهره‌های درهم شکسته بازیگران و سلبریتی‌های هالیوودی


در ماه مارس ۲۰۲۳، یک فرد فرانسوی به نام «ژرار فاره» (Gérard Fauré) که سال‌ها به عنوان تامین‌کننده‌ مواد مخدر برای چهره‌های معروف سینما و موسیقی و سیاست فرانسه فعالیت می‌کرد، در یک شوی تلویزیونی فرانسوی ظاهر شد و در پاسخ به سوالات تماشاگران حاضر، تایید کرد که استفاده از «آدرنوکروم» در بین چهره‌های مشهور بسیار رایج است و عمدتا این ماده، از کودکان ربوده‌شده تامین می شود.[۱]
 


ژرار فاره


او به عنوان یک نمونه‌ی بارز از معتادان به آدرنوکروم، از سلین دیون، خواننده‌ فرانسوی آهنگ مشهور فیلم «تایتانیک» نام برد.
 


وی اظهار داشت که سالانه بیش از ۵۸۰۰۰ کودک در فرانسه ربوده می شوند و تنها دو سوم آنها پیدا می شوند. سپس پرسید: ثلث باقی مانده کجاست؟

در ادامه، فوره اظهار داشت که در موردی در دادگاه شهادت داده است که زنی به دنبال فروش دخترش به آزمایشگاه آدرنوکروم در شهر دیژون بوده است. او افزود که ایو سن لوران، طراح مشهور لباس و سازنده عطر و سایر افراد مشهور در صنعت مد فرانسه، جنایتکاران پدوفیل هستند.[۲]

چند سال پیش از افشاگری جیمز کاویزل، مِل گیبسون، کارگردان یاغی هالیوود، که با ساخت فیلم «مصائب مسیح» و افشای نقش یهود در شهادت حضرت عیسی، خشم مالکان یهودی هالیوود را به اوج رسانده بود، هالیوود را به عنوان «لانه انگل‌ها» که «روی خون کودکان، جشن می گیرند» توصیف کرده بود.

گیبسون در طی یک حضور «جنجال‌برانگیز» در برنامه گراهام نورتون در بی‌بی‌سی در نوامبر سال ۲۰۱۷،[۳] با دعاوی تکان‌دهنده درباره ماهیت واقعی نخبگان هالیوود مهمانان را شوکه کرد، و البته این مصاحبه و محتوای آن، چنان که انتظار می رفت، توسط رسانه‌های جریان اصلی بایکوت شد.[۴]

به گفته مل گیبسون، استودیوهای هالیوود "غرق در خون کودکان بی گناه" هستند و  مدعی شد مصرف "خون نوزادان در هالیوود به قدری محبوب است که اساساً به عنوان یک واحد پولی خاص عمل می کند."

گیبسون ادامه داد: نخبگان هالیوود «دشمن نوع بشر هستند که به طور مستمر بر خلاف منافع ما عمل می‌کنند» و «هر تابویی را که خدا برای انسان تعیین کرده ، از جمله حرمت کودکان، می‌شکنند».

او گفت: "این یک راز آشکار در هالیوود است. این افراد آموزه های دینی و معنوی و چارچوب های اجتماعی و اخلاقی خاص خود را دارند. آنها متون مقدس خود را دارند - آنها بیمار هستند، باور کنید - و در تقابل کامل با ارزش‌های بنیادین ما قرار دارند."[۵]

در اواخر مرداد سال گذشته، «آن هیچ»، بازیگر معروف هالیوود که زمانی در دهه ۱۹۹۰، به عنوان ستاره‌ی رو به اوج این صنعت معروف شده بود، ظاهرا در یک تصادف رانندگی کشته شد. جدای از همه‌ی گمانه‌زنی‌هایی که در همان زمان در مورد نحوه‌ی مرگ او مطرح شد، اما ماجرای مرگ ناگهانی آن هِیچ، از یک منظر خاص هم مورد توجه شماری از فعالان رسانه‌ای مستقل قرار گرفته است. آخرین فیلم تلویزیونی که این بازیگر کشته‌شده‌ آمریکایی در آن نقش‌آفرینی کرد، با نام «دخترِ اتاق شماره ۱۳» کمی بعد از مرگش، در ماه سپتامبر اکران شد. موضوع اصلی این فیلم، قاچاق سازمان‌یافته‌ کودکان با هدف بهره‌کشی جنسی و قربانی کردن با هدف استحصال خون و اعضای بدن است.
 

 


خودروی آن هِیج بعد از تصادف


نکته این‌جاست که برخی منابع رسانه‌ای مدعی شده‌اند که «آن هیچ» در جریان حضورش در نقش اصلی این فیلم، برای آشنا شدن با ابعاد پیدا و پنهان این جنایت سازمان‌یافته، با یکی از نمایندگان زن مجلس نمایندگان آمریکا ارتباط گرفت. خانم «جکی والورسکی»، نماینده‌ ناحیه‌ی دوم ایندیانا، یکی از فعال‌ترین سیاستمداران آمریکایی در حوزه‌ی محدودسازی «سقط جنین» در دوران بالای بارداری و همچنین مقابله با قاچاق سازمان‌یافته انسان و به ویژه کودکان از/به ایالات متحده بود. مساله‌ قابل‌تامل این که تنها دو روز قبل از تصادف عجیب آن هیچ یعنی در ۳ آگوست، جکی والورسکی نیز به همراه دو دستیارش در الکارت کانتی ایندیانا در تصادف کشته شد.
 


طبق گفته‌ی کلانتر ناحیه، حرکت ناگهانی خودروی حامل والورسکی به سمت خط وسط خیابان، موجب تصادف شاخ به شاخ با خودرویی از رو به رو شد. مرگ این دو چهره‌ مرتبط با هم به فاصله‌ی تنها دو روز، بار دیگر بحث حضور یک مافیای به شدت قدرتمند و صاحب‌نفوذ در مساله‌ی قاچاق کودکان را در افکار عمومی مطرح کرد.

از سال ۲۰۲۰ به این سو، فرضیه‌ی «آدرنوکروم» و رواج حلقه‌های «خون» در بین نخبگان آمریکا، چنان در افکار عمومی پررنگ شده که در سال ۲۰۲۲، دستمایه‌ یکی از سریال‌های کمپانی نتفلیکس قرار گرفته است. سریال «تعقیب‌کننده» (Watcher)، بر اساس پرونده‌های واقعی و درباره‌ محافل خوفناک سرّی است که به دنبال ربایش کودکان و استحصال «خون» آنان هستند.

 

 


[1]-https://thepeoplesvoice.tv/exposed-hollywood-elites-adrenochrome-rituals-revealed-on-french-tv-media-blackout/

[2]-https://vigilantcitizen.com/latestnews/guest-on-french-tv-show-said-that-celine-dion-and-other-celebs-take-adrenochrome-and-mass-media-lost-it/

[3]-https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news/mel-gibson-graham-norton-show-controversial-allegations-a8075771.html

[4]-https://freedomfirstnetwork.com/2022/12/passion-of-the-christ-director-and-star-speak-out-against-hollywood-executives-trafficking-kids-for-adrenochrome

[5]-https://earhustle411.com/mel-gibson-says-hollywood-den-parasites-feasts-blood-children/

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول