اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

۴ رسانه رژیم صهیونیستی در حال اجرای آپارتاید خبری هستند

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با محکوم‌ کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه گفت: ۴ رسانه اسرائیلی در حال اجرای یک آپارتاید خبری هستند.

۴ رسانه رژیم صهیونیستی در حال اجرای آپارتاید خبری هستند

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - مجید قلی‌زاده، مدیرعامل خبرگزاری تسنیم در حاشیه مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی حضرت امام رضا علیه السّلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها در جهت شناسایی و نشان دادن "عقاید، افکار و معارف دینی" به‌ویژه نشر معارف دینی امام رضا(ع) ‌نقش اساسی و تأثیرگذاری به‌عهده دارند.

وی درباره آثار سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: ‌در سومین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) ‌آثار بسیار متفاوتی با سطح ‌‌غنای خوب‌ از لحاظ کمّی و کیفی به دبیرخانه ارسال شده است و 8 کشور نیز در این جشنواره شرکت کردند که به غنای این جشنواره افزوده است.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه همه خبرنگاران، صاحبان قلم، اندیشمندان و محققان باید تلاش کنند معارف امام رضا(ع) را در قالب‌های هنری به جهان برسانند، تصریح کرد: ‌اگر بتوانیم این رسالت را به‌خوبی انجام دهیم قطعاً مردم دنیا نسبت معارف دین و وجود مقدس امام رضا(ع) معرفت و شناخت خوبی ‌پیدا خواهند کرد.

قلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه گفت: در آنچه این روزها در غزه در حال رخ‌دادن است چهار رسانه اسرائیلی یک آپارتاید خبری را در غزه در حال مدیریت هستند در حالی که رسانه‌های آزاد ‌باید جنایات رژیم صهیو‌‌نیستی را به گوش جهانیان برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بحمدالله رسانه‌ها در این وقایع به‌خوبی نقش‌آفرینی کرده‌اند  و نه‌تنها جهان اسلام بلکه مردم اقصی نقاط دنیا علیه اسرائیل و به‌نفع مردم غزه متحد شده‌اند و امیدواریم خداوند شر این رژیم غاصب را کم کند و شاهد آزادی و پیروزی مردم فلسطین باشیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول