اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واقعیت‌هایی که هویدا شد

ارتش رژیم صهیونیستی را باید به‌منزله ستون فقرات این رژیم دانست اما حوادث اخیر و ضرباتی که ازسوی گروه‌های مقاومت به ارتش اشغالگر صهیونیست وارد شد پوشالی بودن این ارتش را بر همگان اثبات کرد.

فارس پلاس؛ سیدرضا صدرالحسینی در یادداشتی نوشت: درطول بیش از دو هفته که از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی می‌گذرد در کنار آشکار شدن دوباره روحیه وحشیگری و جنایتکاری رژیم صهیونیستی و حامیانش، واقعیت‌هایی نیز از حقایق موجود درباره ارتش غاصب رژیم صهیونیستی و همچنین دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی این رژیم برای ملت‌های جهان هویدا شد.

ارتش رژیم صهیونیستی را باید به‌منزله ستون فقرات این رژیم دانست که در دهه‌های گذشته تلاش زیادی برای غیرقابل‌شکست نشان دادن این ارتش صورت گرفته اما حوادث اخیر و ضرباتی که ازسوی گروه‌های مقاومت به ارتش اشغالگر صهیونیست وارد شد، پوشالی بودن این ارتش و همچنین غیرقابل ترمیم بودن این ارتش و دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بر همگان اثبات شد. در حال حاضر می‌توان با ضرس‌قاطع گفت که شرایط حاکم بر ارتش رژیم صهیونیستی مانند یک ارتش از‌هم پاشیده اما بسیار مغرور است که تلاش دارد ضعف‌ها و شکست‌های خود را با ارتکاب انواع و اقسام جنایات بپوشاند که حمله به بیمارستان المعمدانی، تنها بخشی از این تلاش‌هاست. در چنین شرایطی آمریکایی‌ها نیز تلاش دارند با کمک‌های خود به نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و حملات کور به غزه و بمباران‌ و تخریب منازل مسکونی و کشتار بیگناهان به‌ویژه کودکان و زنان، شرایط را به‌گونه‌ای مدیریت کنند که مقاومت تحت‌تاثیر این جنایات قرار گرفته و از ادامه عملیات پیروزمندانه خود و در‌هم شکستن صهیونیست‌ها منصرف شود. اما هیچ‌یک از این تلاش‌ها و جنایات صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در روزهای گذشته کارساز نبوده و در این چند روز که از عملیات طوفان‌الاقصی می‌گذرد، بی‌خاصیت بودن تمام تجهیزات غربی و صهیونیستی و همچنین ناکارآمدی گنبدآهنین و همچنین انواع و اقسام سیستم‌های پدافندی این رژیم همچون فلاخن و دیگر رادارهای ارتش صهیونیست بر همه اثبات شد و به‌نظر می‌رسد آنچه که در خبرهای تایید نشده بعضی رسانه‌ها مبنی بر فسخ قراردادهای نظامی به‌ویژه در حوزه پدافندی که از سوی بعضی کشورها با این رژیم  بسته شده بود، اخبار دقیق و غیرقابل خدشه‌ای است. 
در طول دو هفته‌ای که از ضربات سهمگین مقاومت به صهیونیست‌ها می‌گذرد، این رژیم بسیاری از داشته‌های نظامی خود را به میدان آورده اما این داشته‌ها به بدترین شکل توسط گردان‌هان مقاومت فلسطین نابود شده است. بر این اساس می‌توان این نکته ظریف و دقیق در بیانات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه ویژه قرار داد که شرایط رژیم صهیونیستی به‌ویژه در حوزه‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی و همچنین روانی غیرقابل‌ترمیم است؛ چرا که میزان مراجعه مقامات، مسئولان و فرماندهان نظامی این رژیم در طول روزهای گذشته به کلینیک‌های اعصاب و روان افزایش قابل‌توجهی یافته است. 

از سوی دیگر شاهدیم برخی سایت‌ها که برای خارج کردن ساکنان سرزمین‌های اشغالی فعالیت می‌کنند، لحظه به لحظه و دقیقه به دقیقه، پر از بازدیدکننده و ثبت‌نام‌کننده می‌شوند و مراجعه به این سایت‌ها در حال افزایش است. بر این اساس می‌توان گفت کلیت رژیم صهیونیستی قبل و بعد از عملیات طوفان‌الاقصی و به‌ویژه بعد از مقاومتی که پس از شروع این عملیات از سوی مردم فلسطین از زمین تا آسمان صورت گرفته، با یکدیگر متفاوت خواهد بود و از این به بعد سقوط و اضمحلال رژیم‌صهیونیستی با سرعت هرچه بیشتر ادامه خواهد یافت و در سوی دیگر شاهد رشد، پیشرفت و ارتقای جهشی توانمندی‌های مقاومت خواهیم بود. 

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول