اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  روایت روز

استقبال ارگان CIA از یک نظرسنجی

در حال حاضر پروژه «زن، زندگی، آزادی» شکست خورده ولی حامیانش، هنوز برای احیای آن تلاش می کنند.

استقبال ارگان CIA از یک نظرسنجی

فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

استقبال ارگان CIA از یک نظرسنجی

رادیو فردا- ارگان رسانه ای سازمان جاسوسی آمریکا- در مطلبی نوشت: «شبکه شرق، وابسته به روزنامه شرق، اعلام کرد در یک نظرسنجی وب‌سایت آن، ۸۴ درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند لایحه موسوم به «عفاف و حجاب» باعث رعایت حجاب اجباری در ایران نخواهد شد. شبکه شرق نوشته است که از میان ۱۲ هزار و ۳۳۴ نفر شرکت‌کننده در این نظرسنجی، ۱۱ هزار و ۳۸۷ نفر در پاسخ به این سوال که «در صورت تبدیل لایحه عفاف و حجاب به قانون، اجرای آن می‌تواند به رعایت حجاب منجر شود؟» پاسخ منفی داده‌اند و فقط هزار و ۹۷۴ نفر پاسخ مثبت داده‌اند.بر اساس این گزارش، این نظرسنجی به مدت یک ماه بر روی وب‌سایت این شبکه فعال بوده و تا سی‌ام مهر شرکت در آن امکان‌پذیر بوده است.»
 


این نظرسنجی بیشتر شبیه به نظرسازی است. جریان غربگرا عادت دارد که نظر یک اقلیت محض را به نظر مردم عزیز ایران جا بزند.

ارگان سازمان سیا به گونه ای تیتر زده است که گویا از ۸۵ میلیون ایرانی نظرسنجی شده و ۸۴ درصد مخالف حجاب بوده اند. این در حالی است که شرکت کنندگان در این نظرسنجی فقط 12 هزار نفر بوده اند و اصلا مشخص نیست که شرکت کنندگان آیا ساکن ایران بوده اند یا خیر.

دشمن تصور می کند که مردم ایران به واسطه تبلیغات انبوه و فریبنده، از مذهب و باورهای دینی خود فاصله گرفته و قطعات پازل پروژه فریبنده «زن، زندگی، آزادی» یکی پس از دیگری اجرا خواهد شد. اما این پروژه در همان قدم اول زمینگیر شد.

در حال حاضر پروژه آمریکایی «زن، زندگی، آزادی» به طور کامل شکست خورده و به هیچ عنوان از بدنه اجتماعی برخوردار نبوده و نیست. نشان به آن نشان که اکثریت مطلق بانوان و دختران کشورمان با این پروژه ضدایرانی و توهین آمیز همراهی نکردند.

حضور عظیم مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن سال گذشته، حضور تماشایی مردم در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر، حضور حماسی مردم در مراسم‌های عزاداری سید و سالار شهیدان، حضور باشکوه مردم در مراسم‌های شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان، حضور انبوه مردم در مراسم نماز عید سعید فطر، بی‌اعتنایی قاطبه زنان و دختران عفیف و باکرامت ایران به فراخوان‌های ترویج بی‌حجابی، هوشمندی و بصیرت مردم غیور خوزستان و کردستان و سیستان و بلوچستان و... در مقابل نقشه‌های شوم دشمن و ناکام گذاشتن آن، حرکت مستمر و پرسرعت جوانان عزیز کشورمان به سمت پیشرفت روزافزون و... تنها بخشی از مصادیق عصبانیت و خشم دشمن و در رأس آن آمریکا از ملت عزیز ایران است.

وقتی حامیان مدیریت اشرافی برای مسکن مردم اشک تمساح می‌ریزند

سحام نیوز- ارگان رسانه ای اعضای فراری جریان فتنه- در مطلبی با عنوان «در این دولت مردم پشت بام خواب شدند» نوشت:«در دو سال گذشته آنقدر قیمت مسکن افزایش یافت که بسیاری را به حاشیه‌ شهرها و برخی دیگر را به زندگی در خانه‌های اشتراکی واداشت. در مقابل خانه‌های لاکچری چندصدمیلیارد تومانی بالاشهر تهران، شاهد پشت‌بام‌خوابی و خانه‌های اشتراکی در دولت مردمی بودیم. دولت هم برای کاهش مشکلات مسکن یکی از تنها راه‌های چاره را طرح وعده ساخت میلیونی مسکن دید. وعده‌ای  که نسبتی با واقعیت‌های اقتصاد ایران نداشت و در نتیجه دولتمردان را از این وعده‌ها عقب راند.»
 


این مغلطه آشکار در حالی است که بررسی داده های مرکز آمار ایران نشان می‌دهد در چهار سال دولت دوم روحانی متوسط قیمت مسکن حدود ۷ برابر شده و طی ۲ سال اخیر نیز متوسط قیمت ۲.۵ برابر رشد داشته است. متوسط قیمت مسکن در سال ۱۳۹۶ (سال اول دولت دوم روحانی) حدود ۴.۷ میلیون تومان بود که این رقم با رشد ۷ برابری به حدود ۳۲ میلیون تومان در شهریور ۱۴۰۰ رسید. قیمت مسکن طی دو سال اول دولت رئیسی با رشد حدود ۲.۵ برابری به ۸۰ میلیون تومان افزایش یافت.

دولت سیزدهم میراث نامطلوبی در حوزه مسکن از دولت قبل تحویل گرفت. در دولت قبل وزیر راه و شهرسازی در اظهارنظری تأمل برانگیز گفته بود که به نساختن مسکن برای مردم افتخار می کند!

پایام پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول