اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

بسیج لندن و پاریس!

وقتی بیداری جهانی در حمایت از فلسطین در مخیله روباه پیر نمی‌گنجد، دست به حماقت می‌زند و تظاهرات لندن را کار ایران جا می‌زند!

فارس پلاس؛ حسام‌الدین برومند در یادداشتی نوشت: این روزها همه انسان‌هایی که شرف و وجدان دارند، داغدار غزه هستند. آنچه که در غزه اتفاق افتاده کلکسیونی از جنایات صهیونیست‌ها است که به هیچ خط قرمزی هم پایبند نبوده‌اند. بیمارستان، مسجد، مدرسه و کلیسا را بمباران می‌کنند، در اردوگاه جبالیا از بمب‌های امریکایی با وزنی بیش از یک تن استفاده می‌کنند، آب را بر کودکان و زنان می‌بندند، خبرنگاران را مورد هدف قرار می‌دهند و رسماً به نسل کشی و قتل عام روی آورده‌اند؛ آن‌هم با چراغ سبز غرب و امریکا و حمایت‌های عیان و نمایان بایدن و مکرون و سوناک!
همان‌طور که رهبر حکیم انقلاب فرمودند، جنگ، جنگ اسرائیل و فلسطین نیست؛ جنگ حق و باطل است.

اما در این میان و در صحنه پرغصه غزه یک اتفاق مهم نه به وسعت کرانه باریک غزه، بلکه به وسعت همه جهان افتاده است و آن بیداری مردمی است که محکم به میدان آمده‌اند و اسرائیل را غاصب و کودک کش و جانی می‌دانند.
 از آسیا تا اروپا و امریکا همه برای مظلومیت فلسطین فریاد زدند. کار به جایی رسید که تظاهرات لندن در حمایت از فلسطین برای مدعیان حقوق بشر عجیب و باور نکردنی بود! برای همین، چند روز پیش روزنامه تایمز لندن تظاهرات چند ده هزار نفری در لندن در حمایت از فلسطین را کار ایران دانست و مدعی شد ایران در حال مصادره تظاهرات لندن است!

«حضرت آقا» دیروز در جمع هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان در همین باره فرمودند: یک ابلهی پیدا می‌شود می‌گوید اجتماع مردم در انگلیس کار ایران است. لابد بسیج لندن و بسیج پاریس این کار را کرده‌اند!

واقعیت آن است که عملیات تاریخی طوفان الاقصی، برساخت‌های رسانه‌ای از چهره رژیمِ نحسِ نجس صهیونیستی را برهم زد و مهر باطل بر آن زد؛ از یکسو عمق آسیب پذیری و ضعف اطلاعاتی این رژیم را بر ملا کرد و از سوی دیگر، تصویر جعلی از این رژیم که خود را تنها دموکراسی خاورمیانه جا زده بود، کنار زد و امروز همه دنیا فهمیده‌اند که این رژیم، یک رژیم خون آشام است و همدست آن امریکا، انگلیس، فرانسه و... است.

خب! وقتی بیداری جهانی در حمایت از فلسطین در مخیله روباه پیر نمی‌گنجد، دست به حماقت می‌زند و تظاهرات لندن را کار ایران جا می‌زند! همین قدر احمق، احمق‌های درجه یک!

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول